Radilica Studenti
  • O nama
  • Naš tim
  • Naši klijenti
  • Podaci o tvrtki
Naš tim
Upoznajte se s našim mladim i dinamičnim timom. Svatko od nas je drugačiji, a spaja nas iznimna predanost u onome što radimo.
Damirka Pongračić
Damirka Pongračić

poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre, poslovni put je započela kao agent u kontaktnom centru. Razvijala se kroz poslove direktne prodaje, uspostave i vođenja telesales timova te višegodišnjeg vođenja pozivnog centra Iskon Interneta. Edukacije i supervizije djelatnika, čiji je posao usko vezan uz obradu korisničkih upita i kvalitetu usluge, njezina su uža specijalnost. Svoja iskustva često primjenjuje u ulozi savjetnice za uspostavu novih i/ili proširenju postojećih kapaciteta kontaktnih centara. Znanja i vještine stekla je kroz program NLP-a (majstor neurolingvističkog programiranja) te mnoge edukacije iz područja voditeljskih vještina, upravljanja ljudima, kvalitete usluge i odnosa s korisnicima.

Damirka je klasična kavopija koju možete slobodno pozvati na šalicu razgovora o kontaktnim centrima (rezervirajte si barem 3-4 sata jer ona može pričatiiiiiiii).

Hrvoje Pranjić-Anušić
Hrvoje Pranjić-Anušić

psiholog je s višegodišnjim iskustvom u području razvoja i upravljanja ljudskim potencijalima. Razvijao se kroz brzorastuću telekom industriju (Iskon Internet) s uvijek jedinstvenim ciljem poboljšanja osobnih potencijala ljudi, kvalitete rada i usluga kompanije. Posebno je aktivan i zainteresiran za područje osobnog razvoja i poboljšanja kvalitete života. Student je četverogodišnjeg studija Gestalt terapije (Institut fur Integrative Gestalttherapie Würzburg). U svom radu prošao je i uspješno savladao mnoge edukacije iz područja upravljanja ljudskim potencijalima i vještina upravljanja te višegodišnje edukacije u području osobnog razvoja.

Hrvoja ćete najbolje upoznati tako da ga pozovete na čaj, naravno s medom, negdje u prirodu i dopustite mu da Vas oslobodi napetosti i stresa :-) (ne očekujte da će puno pričati).

Ivana Stojaković
Ivana Stojaković

je komunikologinja koja se proučavanjem međuljudske komunikacije bavi osim u radnom okruženju i u slobodno vrijeme. Niz godina je radila u direktnoj i telefonskoj prodaji proizvoda i usluga, što ju je zainteresiralo za sustavnije proučavanje poslovne komunikacije, odnosa s korisnicima i funkcioniranje kontaktnih centara. Karijeru poslovne trenerice započela je kao edukatorica i supervizorica u Iskon Internetu. Svakodnevno održava treninge kao što su komunikacijske i prodajne vještine, naplata potraživanja, rad sa zahtjevnim korisnicima i ostale teme vezane uz svakodnevnu komunikaciju s korisnicima, kao i teme vezane uz razvoj i superviziju poziva djelatnika. Praktično iskustvo povezuje s teorijskim znanjem o političkoj komunikaciji i medijima stečenim na Fakultetu političkih znanosti. Vjerojatno ćete je prepoznati u gradu kada prozuji kraj vas na skateboardu, a moguće da ćete je vidjeti i u nekom filmu ili reklami... Tko zna, jer ona je uistinu svestrana!

Sara Jajčanin - Skočilović
Sara Oroz

buduća managerica uredskog poslovanja, svoje iskustvo u radu sa studentima stekla je radeći kao edukatorica i supervizorica Pozivnom centru Iskon Interneta. Dobro poznavanje uredskog poslovanja i procesa, izuzetno je važno u kontekstu održavanja kvalitetno pripremljenih edukacija. Iz svog petogodišnjeg iskustva u radu sa studentima, razvila je interes prema daljnjem radu i usavršavanju na području organizacije i održavanja selekcija i edukacija agenata. U svom radu, posebnu pažnju posvećuje prepoznavanju izvrsnosti kod agenata, a u svrhu daljnjeg stručnog usavršavanja istih.

Ponosna je vlasnica dva Jack Russel terijera kojima posvećuje većinu svog slobodnog vremena.

Marina Milić Kravar
Marina Milić Kravar

konzultantica za korisničko iskustvo s više od pet godina iskustva rada u vodećoj telekomunikacijskoj kompaniji.

Svoju ekspertizu gradi na analiziranju ponašanja, potreba i frustracija korisnika te predlaganju mjera kojima se može povećati korisničko zadovoljstvo i unaprijediti poslovanje kompanija. Uz individualan pristup i "design thinking" metodologiju, pomaže klijentima ostvariti željene ciljeve dizajnirajući najbolje korisničko iskustvo uz pojednostavljenje procesa i usluga.

U slobodno vrijeme šeta svog jednoroga i veselo trči po livadi pjevušeći neku pjesmu iz bogate glazbene fonoteke. Ako ju čujete, sigurno ćete ju i vi pjevati cijeli dan.

Tara Grbčić
Tara Grbčić

poslovna trenerica s višegodišnjim iskustvom rada u call centru i telesalesu.

Razvijala se kao agentica na telefonu, edukatorica, supervizorica te konačno i voditeljica teleprodaje u Iskon Internetu. Radom u telekom industriji najviše se zainteresirala za osobni razvoj djelatnika kroz svakodnevne evaluacije, individualni rad, edukacije prodajnih i komunikacijskih vještina te rad s teškim korisnicima. U radu joj pomaže i teorijsko znanje stečeno na Fakultetu političnih znanosti na kojem je završila studij novinarstva te i dalje održava svoju strast prema pisanju radom za jedan lifestyle portal.

Obožava dobar film, seriju, kvalitetno druženje s puno prijatelja i naravno- shopping!

Katarina Pranjić
Katarina Pranjić

Viša konzultantica za korisničko iskustvo s više od sedam godina iskustva u radu u vodećoj telekomunikacijskoj kompaniji.

Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje kojima se može povećati zadovoljstvo korisnika i unaprijediti poslovanje kompanija.

Vodeći timove u strateškim i međunarodnim projektima, uz pomoć design thinking metodologije, motivira i potiče tim kako bi pomicali poslovne granice i razmišljali izvan svojih okvira te stvorili rješenja koja mijenjaju iskustvo i svakodnevicu milijuna korisnika. Dokaz o uspješno obavljenom poslu je promjena načina razmišljanja članova tima i kreirano najbolje korisničko iskustvo.

Katarina voli putovati i otkrivati nove lokalitete, kuhati za obitelj i prijatelje i zagovara zdrav način života (ali samo radim danima). Dugo vremena drži tituli najbolje cheesecake majstorice i u stalnoj je potrazi za nekim tko će napraviti bolji.

Petra Ravlić
Petra Ravlić

voditeljica tima za korisničko iskustvo s više od 10 godina iskustva u upravljanju proizvodima i projektima u vodećim kompanijama na području telekomunikacija, IT-a i proizvodnje elektroničkih uređaja.

Involvirana u sve faze razvoja proizvoda i usluga, stekla je bogato iskustvo u prepoznavanju potreba korisnika, kreiranja produkta koji odgovara i prilagođen je korisničkim zahtjevima.

Design thinking metodologiju nekoliko godina proučava, prakticira i podučava, oduševljena mogućnostima primjene i utjecajem na povećanje inovativnosti, poboljšanje korisničkog iskustva i optimizaciju poslovnih procesa.

Iznimno joj je važno da konstantno uči i usavršava se, tako da ćete je često zateći usred neke edukacije, radionice, knjige ili tečaja.

U slobodno vrijeme kroz rad u neprofitnoj organizaciji za mlade nastoji promijeniti na bolje zajednicu u kojoj živi. I da, želi mir u svijetu.

Tea Zavacki
Tea Zavacki

inženjerka, poslovna trenerica i konzultantica za korisničko iskustvo.

Nakon završenog studija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, radila je kao voditeljica projekata razvoja aplikacija za bankarski i ICT sektor. Istovremeno, certificirala se kao poslovni trener, s posebnim naglaskom na teme human-centered designa, korisnika/zaposlenika nove generacije i adult learninga. Tea posebno uživa u projektima koji obuhvaćaju istraživanje i analizu, strukturiranje informacija i prenošenje stečenog znanja na pristupačan, zanimljiv i dugoročno primjenjiv način.

U slobodno vrijeme provodi soft-skills treninge za neprofitne organizacije, piše i kreira (poslovni) sadržaj za blog (teatime.com.hr) i druge portale te, zajedno sa svojom šnaucericom, profesionalno lovi sunce.

Nikola Kranjčević
Nikola Kranjčević

Magistar edukacije govorništva započeo je svoju karijeru u kontaktnom centru Iskon Interneta. U svom poslovnom razvoju počinje primjenjivati pregovaračke vještine stečene kroz studij. Kasnije, kao supervizor u ulozi edukatora svoja znanja prenosi na nove zaposlenike i kolege.

Tijekom studija usmjerava se na verbalnu i neverbalnu komunikaciju kao dva vida prenošenja komunikacije. Na diplomskom studiju polaže pedagoške kompetencije koje zaokružuju njegov put prema edukaciji mladih i odraslih u cjeloživotnom obrazovanju.

Na menadžerskoj poziciji u Infobipu u radu na međunarodnom tržištu usavršio je poznavanje pisane komunikacije, vođenja sastanaka, rješavanja sporova i zadržavanja klijentova zadovoljstva. Rado pomaže glumcima, novinarima i drugim vokalnim profesionalcima da pravilno govore. U slobodno vrijeme pobornik je filozofije Netflix & chill uz dobar fast food.

Suradnice i suradnici

doprinose našem timu svojim stručnim znanjima iz područja razvoja odnosa s korisnicima, upravljanja ljudima i organizacijama.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2