Radilica Studenti
Predavači Akademije
Svi predavači su vrsni stručnjaci u svojem području, svjesni važnosti ulaganja u vlastiti razvoj i napredak. Svoja iskustva stečena dugogodišnjim radom, kao i bogato stručno znanje nesebično će podijeliti s Vama tijekom trajanja Contact Centar Akademije.
Prijavi se

Ozrenka Dedić - diplomirana je ekonomistica s dugogodišnjim iskustvom vođenja kontaktnog centra Vipneta, a uskoro će imati i diplomu za mentora/trenera prestižnog Oxford Center Managementa, kao i certifikat za mentora/trenera Europskog vijeća za podučavanje i mentorstvo. Skoro 20 godišnju karijeru Ozrenka je započela u Hrvatskoj Lutriji kao pripravnik u marketingu. Tijekom 7 godina provedenih u Lutriji stekla je brojno iskustvo u radu na reklamnim kampanjama, dizajniranju novih igara i njihovom priređivanju na javnoj televiziji (BINGO). S pozicije Direktorice marketinga 2003. godine napravila je kratki izlet u autoindustriju i marketing i PR za brand Audi. Poslovni put u Vipnetu započela je krajem 2003. godine na poziciji Rukovoditelja za prigovore i administraciju korisničkih zahtjeva, a od 2008. godine je Rukovoditelj kontakt centra. Stečeno iskustvo smatra neprocjenjivim i rado će ga podijeliti s polaznicima CCA. Najvažnijim smatra korisničko iskustvo te kako je korisnik uvijek bio okosnica onoga što se radilo, bilo da se radilo o kreiranju proizvoda i usluga, bilo da je riječ o iskustvu koje korisnik doživljava u kontaktu s kompanijom. Ozrenka naglašava kako je upravo njezina uloga, kao i uloga njezinih timova prenijeti glas korisnika dalje u kompaniju. Rad s korisnicima i internim i eksternim je upravo ono što je motivira i daje joj nove poticaje da to iskustvo svojih korisnika učini još boljim.

Hrvoje Grubišić - svoje dugogodišnje iskustvo u radu s klijentima te u razvoju, implementaciji i optimizaciji kontakt centar sustava, započeo još 1993.godine u sektoru komunikacija Ujedinjenih Naroda, koje nastavlja u VIPnetu odmah po osnivanju Službe za korisnike, da bi 2003. godine prihvatio novi izazov i prešao u Hypo Alpe-Adria Banku na poziciju voditelja Kontakt centra. Kao dosadašnji najveći izazov navodi uspješnu koordinaciju procesa nabave, razvoja i implementacije međunarodnog Kontakt centar sustava za Hypo Grupu. Aktivno prati nove tehnologije te uvođenje i optimizaciju novih kanala u komunikaciji s klijentima, a kao najveće zadovoljstvo u radu, navodi suradnju s kolegama, prepoznavanje internih potencijala, osobni razvoj te motivaciju zaposlenika. Usko surađuje sa IT sektorom u kontekstu koordinacije Kontakt centar modula, njihove optimizacije i razvoja te povezivanja s ostalim poslovnim aplikacijama u kompaniji. Sudjeluje na mnogobrojnim profesionalnim edukacijama i seminarima CRM i Kontakt centar industrije te optimizacije poslovanja, poslovnih procesa i praćenja učinkovitosti, a član je hrvatske Call Centar udruge i "International Calls Management Institute".

Alen Gojčeta - predavač s dugogodišnjim menadžerskim, prodajno - marketinškim i konzultantskim iskustvom. Karijeru je započeo kao inženjer, a danas kao magistar znanosti iz marketinga odrađuje pripremnu godinu doktorskog studija iz psihologije. Osim formalne edukacije, prošao je intenzivno školovanje za menadžere IBM-a, uključujući edukaciju iz strategije poslovanja na London Business School. Alen je autor niza stručnih članaka, kreator je cjelodnevnog edukacijskog modula iz CRM-a, više metodoloških pristupa savjetovanju te nekoliko radionica iz ciljem motivacije prodajnih timova, poticanja inovativnosti i proaktivnosti u poslovanju. U CRM industriji se nalazio i na strani integratora nekih od najvećih kontakt centar implementacija u Hrvatskoj i kao savjetnik nekoliko dobavljača takvih rješenja.

Sanja Zdunić - po struci prof. sociologije, stručnjak je za vođenje, coaching timova i upravljanje projektima. Poznavanje poslovnih procesa i iskustvo u vođenju i organizaciji odvjetničke tvrtke, TV tvrtke i edukacijske tvrtke čine ključnu prednost Sanjina razumijevanja poslovne zbilje te prijenosa iskustva iz svijeta rada u svijet učenja, razvoja i promjene. Sanja je NLP praktičar i certificirani executive/business coach od strane Academy of Executive Coaching (London). Najveći dio svoje edukacijske karijere, Sanja je usmjerila na uslužnu djelatnost, poglavito na luksuzni segment hotelijerstva. U svom radu, Sanja uspješno spaja rad s liderima i njihovim timovima pomažući im postići međusobno razumijevanje, razvoj, rezultat i radost novo nastajućih promjena.

Andrijana Filipović - psihologinja s višegodišnjim radnim iskustvom na području vođenja i razvoja ljudskih potencijala, uglavnom u međunarodnom i korporativnom okruženju. Posvećena je kontinuiranom učenju i usavršavanju te u radu primjenjuje tehnike NLP-a (majstor neurolingvističkog programiranja) i poslovnog coaching-a (AoEC). Vjeruje da je čovjek rođen da bude ispunjen zadovoljstvom življenja svoje svrhe i osjećajem vlastite vrijednosti.

Hrvoje Pranjić-Anušić - psiholog s višegodišnjim iskustvom u području razvoja i upravljanja ljudskim potencijalima. Razvijao se kroz brzorastuću telekom industriju s uvijek jedinstvenim ciljem poboljšanja osobnih potencijala ljudi, kvalitete rada i usluga kompanije. Posebno je aktivan i zainteresiran za područje osobnog razvoja i poboljšanja kvalitete života. Student je četverogodišnjeg studija Gestalt terapije (Institut fur Integrative Gestalttherapie Würzburg). U svom radu prošao je i uspješno savladao mnoge edukacije iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, vještina upravljanja te višegodišnje edukacije u području osobnog razvoja.

Damirka Pongračić - trenerica poslovnih vještina i savjetnica za kontaktne centre poslovni put je započela kao agent u kontaktnom centru. Razvijala se kroz poslove direktne prodaje, uspostave i vođenja telesales timova te višegodišnjeg vođenja pozivnog centra Iskon Interneta. Edukacije i supervizije djelatnika, čiji je posao usko vezan uz obradu korisničkih upita i kvalitetu usluge, njezina su uža specijalnost. Svoja iskustva često primjenjuje u ulozi savjetnice za uspostavu novih i/ili proširenju postojećih kapaciteta kontaktnih centara. Znanja i vještine stekla je kroz program NLP-a (majstor neurolingvističkog programiranja) te mnoge edukacije iz područja voditeljskih vještina, upravljanja ljudima, kvalitete usluge i odnosa s korisnicima.

Ivana Stojaković - komunikologinja, edukatorica i supervizorica s višegodišnjim iskustvom u komunikaciji s korisnicima te razvoju djelatnika kontaktnih centara. Kroz rad u direktnoj i telefonskoj prodaji proizvoda i usluga zainteresirala se za sustavno proučavanje poslovne komunikacije i funkcioniranja kontaktnih centara. Posljednjih nekoliko godina razvijala se kao edukatorica i supervizorica u Iskon Internetu. Svakodnevno održava treninge kao što su komunikacijske i prodajne vještine, telefonska prodaja, rad sa zahtjevnim klijentima, telefonska komunikacija u naplati, timski rad i slično... Praktično iskustvo povezuje s teorijskim znanjem o političkoj komunikaciji, odnosima s javnošću i medijima stečenim na Fakultetu političkih znanosti.

Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2