Radilica Studenti
Rekli su o Akademiji
Svaka pohvala, osviješteni izazov i napredak posebno nam znače i daju poticaj kako bismo nastavili doprinositi unapređenju kvalitete pružanja usluga, prvenstveno u radu kontaktnih centara. Riječi naših polaznika vrijede najviše.
Prijavi se
Goran Stipaničev, direktor sektora - Optima direct
Nismo sami! Velika spoznaja, otvaranje očiju, bilo mi je korisno razmijeniti iskustva sa drugim stručnjacima sa ovog područja gdje smo otkrili da svi imamo vrlo slične prepreke u radu, te da sada znamo kome se obratiti za savjet i pomoć. Kako program pokriva sve važne djelove CC poslovanja, odlična su mi bila nova znanja o stvarima koje tipično ne radim na dnevnoj bazi.
Željko Jukić, direktor prodaje novina i distribucije - Business.hr
Korisnička podrška i razni oblici prodaje usluga i proizvoda putem contact/call centara danas su sastavni dio gotovo svake kompanije bilo kao „in house“ ili „outsource“ rješenje. Funkcioniranje poslovanja u bankarstvu, hotelijerstvu, telekomunikacijama, medijima i ostalim branšama je nezamislivo bez ovog segmenta poslovanja.

Contact Center Akademija je popunila prazninu u ovoj djelatnosti i povezala ljude i iskustva te bitno unaprijedila daljnji razvoj same djelatnosti. Contact Center Akademija posebnu pozornost polaže na usmjerenost prema korisniku i zadovoljstvo klijenta što je ključ za povećanje kvalitete usluge i samih prihoda. Znanje i iskustva stečena na Contact Center Akademiji su praktična i njihova primjena bitno podiže standard kontaktnog centra. Iskustva predavača i interakcija s kolegama iz raznih branša u modulima koji pokrivaju svaki segment djelovanja kontaktnog centra daju širu sliku i otvaraju cijeli niz mogućnosti unapređenja načina upravljanja kontaktnim centrom unutar vlastite kompanije.

Vjerujem da će sa svakom novom generacijom polaznika Contact Center Akademije rasti svijest o važnosti naše djelatnosti, kako unutar svake kompanije tako i u društvu.
Sunčica Rovišnjak, voditeljica razvoja odnosa s korisnicima - Multiplus Card d.o.o.
Moje iskustvo polaženja Kontakt centar Akademije zaista je vrlo pozitivno i korisno te je doprinjelo, kako mom poslovnom, tako i osobnom razvoju. Organizacija rada po modulima kroz razdoblje od 6 mjeseci pokazali su se kao optimalno rješenje da uz svakodnevne poslovne obaveze, maksimalno sudjelujemo u programu te stečeno znanje odmah primijenjujemo u praksi. Predavači na modulima su stručnjaci iz struke koji kroz interaktivnu edukaciju i prenošenje praktičnog znanja, bez zadrške odgovaraju na svako postavljeno pitanje. Tijekom polaska Akademije, kao jedan od zadataka, uz konzultaciju sa predavačima koji su uvijek na raspolaganju, u našem Kontakt centru implementirali smo novi proces koji je uvelike pridonio našoj efikasnosti. Osim toga, sa svakog modula ponjeli smo izuzetno korisna znanja i vještine te praktična iskustva i primjere vezano uz pojedini segment poslovanja Kontakt centara- od odabira i edukacije zaposlenika, komunikacije s korisnicima te tehnoloških rješenja.
Zoran Jajić, voditelj kontaktnog centra - Croatia Airlines
Bio sam polaznik 3. Contact Center Akademije by Radilica. Družili smo se jednom mjesečno (petak popodne i subota) što mi se na prvu učinilo prerijetko, ali se kasnije pokazalo da je takva dinamika savršeno odmjerena i, vrlo vjerojatno, pomno planirana. Vrijeme koje sam proveo na modulima obilježeno je prekrasnim druženjima s divnim ljudima, kvalitetnim predavačima, izuzetno dobrim predavanjima, razmjenama iskustava i pregrštom korisnih savjeta koje već sada primjenjujem u svom poslu ... neprocjenjivo! Cijela organizacija je odlična. E da, da ne zaboravim napomenuti da je hrana bila prava poezija za nepce. Hrvoje, Damirka, Ivana i Iva – radite vraški dobar posao. Hvala vam!
Tomislav Cavor, voditelj kontaktnog centra - Hrvatska Poštanska Banka
CC Akademija bila je za mene definitivno jedno nezaboravno iskustvo. Puno sam toga naučio, osvježio, upoznao divne ljude. Pozitivna i prijateljska atmosfera tijekom trajanja svih modula učinila je da sam s nestrpljenjem očekivao svakog novog predavača i novu temu. Stečena znanja i iskustva koja sam razmijenio sa ostalim kolegama polaznicima, uvelike mi olakšavaju svakodnevni rad. Hvala svima i želim Vam puno uspjeha u budućem radu.
Branko Dupan, voditelj korisničke podrške - Amis telekom
Dojmovi su super, prijateljska atmosfera, odlični predavači, kvalitetna predavanja koja su mi puno pomogla u poslu, kao i voditelji.Najbolja stvar je razmjena iskustava s kolegama na akademiji i s predavačima, također i odličan završni modul ;)
Vesna Otočan, voditeljica rezervacijskog centra - Valamar hotels&resorts
Ogromno iskustvo, u nekim procesima smo potvrdili svoj način rada, za neke druge uvidjeli lakše i jednostavnije načine, te ubrzali razvoj svog call centra.
Lorena Debeljuh Žužić, voditeljica kontaktnog centra - Maistra
Divno druženje, puno vrlo korisnih i strukturiranih informacija.Kvalitetan presjek kroz cjelinu rada u call centrima i za mene vrlo poučno, jer konačno imam sliku (iz ptičje perspektive), dakle, ono što mi se prije akademije činilo kao hodanje kroz labirint, nisam znala i što još, i što još.. kako? zar i to? sada mogu posložiti, pozicionirati i kvalitetno strukturirati, čime i naš rad u call centru postaje još bolji i kvalitetniji. Ekipa i predavači bili su super i svim voditeljima call centara preporučila bih CCA!!!
Slavica Poljak, voditeljica kontaktnog centra - M plus
CCA je za mene bilo predivno iskustvo, u profesionalnom i osobnom smislu. Učiti od profesionalaca iz iste branše, te dijeliti iskustva sa kolegama iz drugih firmi mi je bilo veoma interesantno. Vjerujem da nakon pohađanja CC Akademije nastavljamo voditi naše Call Centre obogaćeni novim, vrijednim iskustvima i znanjima.
Ksenija Krstin, voditeljica odjela podrške korisnicima - Intesa Sanpaolo Card
Dakle, u mom slučaju, s velikim zadovoljstvom mogu reći da postoji posredni i neposredni utjecaj znanja i informacija iznesenih/stečenih na Contact Center Akademiji na nove procese u Call centru moje kompanije, njihovo iniciranje i provedbu. Sadržaj svih pojedinih modula Akademije je uvelike pomogao u razumijevanju materije i usmjeravanju na nužne i važne segmente u vrlo sustavnom kontakt centar svijetu. Svi moduli Akademije su prožeti osnovnim postulatom, a to je customer centricity, odnosno orijentiranost na korisnika od koje sve počinje i završava.
«  1 | 2 | 3 | 4  »
Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2