Radilica Studenti
Edukacija za agente
  • Razvoj timskih uloga/Rad u timu
  • Emocionalno opterećenje u poslu
  • Umijeće poslovne komunikacije
  • IT Help Desk edukacija
  • Prelazak s direktne na telefonsku prodaju
  • Naplata potraživanja
Odnosi s korisnicima

Iz sadržaja radionice...

  • Korisnikova očekivanja od usluge i pružatelja usluge
  • Korisnikova percepcija dobro isporučene usluge
  • Osobine kvalitetno isporučene usluge
  • Utjecaj međuljudske interakcije, tehničke izvedbe i timskog rada na kvalitetu usluge
  • Definiranje standarda/normi kvalitetno isporučene usluge

Trajanje: 2 radna dana

Kome je namijenjena: Agentima u kontaktom centru i svima čiji je posao vezan uz komunikaciju s korisnicima i razumijevanje njihovih potreba.

Ishodi: Polaznici će naučiti identificirati osobine kvalitetnog odnosa s klijentima, sagledati pružanje usluge iz korisnikove perspektive, čuti više o uobičajenim pritužbama klijenata i načinima na koje ih unaprijed spriječiti te saznati na koji način definirati i zadovoljiti postavljene standarde kvalitete usluge.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2