Radilica Studenti
Edukacija za agente
  • Razvoj timskih uloga/Rad u timu
  • Emocionalno opterećenje u poslu
  • Umijeće poslovne komunikacije
  • IT Help Desk edukacija
  • Prelazak s direktne na telefonsku prodaju
  • Naplata potraživanja
Telefonska prodaja/Prodajne vještine

Iz sadržaja radionice...

  • 7 koraka telefonske prodaje
  • Uspostavljanje odnosa s korisnikom
  • Otkrivanje korisnikovih potreba
  • Prezentacija proizvoda/usluge
  • Rješavanje nesuglasica/prigovora
  • Zaključivanje prodaje
  • Tehnike prodaje
  • Tehnike postavljanja pitanja

Trajanje: 2 radna dana

Kome je namijenjena: Agentima u kontaktom centru i svima čiji je posao vezan uz telefonsku komunikaciju s korisnicima, kao i djelatnicima prodajnih timova unutar kompanije (moguća prilagodba sadržaja).

Ishodi: Polaznici će naučiti identificirati osnovne korake koji čine svaki prodajni razgovor, usvojiti tehnike uspostavljanja i produbljivanja odnosa s korisnikom, saznati na koji način pitanjima otkriti korisnikove potrebe i prezentirati proizvod koji će te potrebe zadovoljiti te kako uspješno razriješiti korisničke prigovore i zaključiti prodaju. Dobit će osnovni teoretski uvid u tehnike prodaje čiju će primjenu uvježbati na mnogim primjerima.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2