Radilica Studenti
Edukacija za agente
  • Razvoj timskih uloga/Rad u timu
  • Emocionalno opterećenje u poslu
  • Umijeće poslovne komunikacije
  • IT Help Desk edukacija
  • Prelazak s direktne na telefonsku prodaju
  • Naplata potraživanja
Poslovna komunikacija telefonom

Iz sadržaja radionice...

  • Osobine telefona kao komunikacijskog kanala
  • Upravljanje komunikacijom
  • Osnovni elementi razgovora
  • Osobine dobro obavljenog poziva
  • Primjeri iz prakse

Trajanje: 1 radni dan

Kome je namijenjena: Agentima u kontaktom centru i svima čiji je posao vezan uz telefonsku komunikaciju s korisnicima.

Ishodi: Polaznici će naučiti identificirati specifičnosti komunikacije putem telefona u odnosu na usmenu komunikaciju, prepoznati osnovne elemente razgovora, usvojiti vještine uspješnog upravljanja komunikacijom te kroz primjere iz prakse dobiti jasnu ideju o tome kako izgleda dobro obavljen poziv.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2