Radilica Studenti
Edukacija za agente
  • Razvoj timskih uloga/Rad u timu
  • Emocionalno opterećenje u poslu
  • Umijeće poslovne komunikacije
  • IT Help Desk edukacija
  • Prelazak s direktne na telefonsku prodaju
  • Naplata potraživanja
Razumijevanje komunikacije u poslu

Iz sadržaja radionice...

  • Osnovni elementi komunikacijskog procesa
  • Utjecaj percepcije na komuniciranje
  • Važnost verbalne i neverbalne komunikacije
  • Tehnike aktivnog slušanja
  • Pružanje kvalitetne povratne informacije

Trajanje: 1 radni dan

Kome je namijenjena: Agentima u kontaktom centru i svima čiji je posao vezan uz komunikaciju s korisnicima i razumijevanje njihovih potreba.

Ishodi: Polaznici će naučiti prepoznati elemente komunikacije, ustanoviti prepreke u komunikaciji s korisnikom, identificirati načine na koje aspekti verbalne i neverbalne komunikacije utječu na komunikacijski proces, koristiti tehnike aktivnog slušanja u svrhu provjere i pokazivanje razumijevanja korisnika i njihovih potreba.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2