Iz sadržaja radionice...
- 7 koraka telefonske prodaje
- Uspostavljanje odnosa s korisnikom
- Otkrivanje korisnikovih potreba
- Prezentacija proizvoda/usluge
- Rješavanje nesuglasica/prigovora
- Zaključivanje prodaje
- Tehnike prodaje
- Tehnike postavljanja pitanja
Trajanje: 2 radna dana
Kome je namijenjena: Agentima u kontaktom centru i svima čiji je posao vezan uz telefonsku komunikaciju s korisnicima, kao i djelatnicima prodajnih timova unutar kompanije (moguća prilagodba sadržaja).
Ishodi: Polaznici će naučiti identificirati osnovne korake koji čine svaki prodajni razgovor, usvojiti tehnike uspostavljanja i produbljivanja odnosa s korisnikom, saznati na koji način pitanjima otkriti korisnikove potrebe i prezentirati proizvod koji će te potrebe zadovoljiti te kako uspješno razriješiti korisničke prigovore i zaključiti prodaju. Dobit će osnovni teoretski uvid u tehnike prodaje čiju će primjenu uvježbati na mnogim primjerima.