Radilica Studenti
Edukacija za voditelje i supervizore
Produbite postojeće znanje o upravljanju kontaktnim centrom i nadgledanju rada agenata ili steknite nova znanja koja će Vam omogućiti kvalitetnije i učinkovitije obavljanje radnih zadataka. Edukacije ćemo posebno prilagoditi potrebama Vašeg kontaktnog centra kako bi napredak bio maksimalan.

Predložene teme:

  • planiranje uspostave kontaktnog centra (hardware and software solutions)
  • uspostava procesa i izrada procedura kontaktnog centra
  • odabir i zapošljavanje agenata
  • edukacija i uvođenje agenata u posao
  • definiranje razine usluge (Service Level) i osiguranje kvalitetne usluge u kontaktnom centru
  • osiguranje kvalitete korištenjem statistike kontaktnog centra
  • izvještavanje o radu kontaktnog centra
  • praćenje rada agenata - supervizija i rad s agentima
  • komunikacija s ostalim odjelima unutar tvrtke
  • rješavanje reklamacija
  • rad s problematičnim korisnicima
  • poslovna komunikacija telefonom i e-mailom
  • dodavanje elemenata prodaje u kontaktni centar
  • radno ponašanje i motivacija agenata

Trajanje: U dogovoru s Vama, ovisno o opsegu sadržaja i temi koju radionica obrađuje

Kome su namijenjene: Voditeljima, supervizorima i svima koji se bave upravljanjem i/ili nadgledanjem rada kontaktnih centara.

Ishodi: Polaznici će steći potrebna znanja o specifičnim temama po izboru kao i vještine kojima će stečeno znanje moći odmah po završetku radionica primijeniti u svakodnevnom radu.

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2