Radilica Studenti
Supervizija
Prilikom rada u kontaktnom centru praćenje poziva sastavni je dio posla. Preslušavanjem poziva i supervizijskim razgovorima s agentima direktno utječemo na razvoj svakog pojedinca kao i kvalitetu usluge.

Usluga supervizije sastoji se od 5 ključnih koraka:

  • preslušavanje većeg broja obavljenih poziva za svakog agenta iz tima
  • procjena preslušanih poziva prema unaprijed dogovorenim kriterijima i standardiziranom obrascu procjene
  • priprema razvojnog plana za svakog agenta i odabir poziva koji će se preslušavati sa svakim agentom
  • individualni razgovor sa svakim djelatnikom i definiranje konkretnog razvojnog plana (razvojnih aktivnosti, odgovornosti i zadaniih vremenskih rokova)
  • analiza trenutnog stanja i izrada izvještaja na razini tima i svakog pojedinca

Jedino sustavnim i kontinuiranim superviziranjem djelatnika možemo znati koje resurse trenutno imamo na raspolaganju te što sve još trebamo napraviti da bismo ispunili ciljeve!

Povezani sadržaji
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2