Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Aktivnosti na IRI HYPER projektu | Rujan 2018.
Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Djelatnici Radilice i u ljetnim mjesecima nastavljaju aktivno analizirati teme iz četiri područja IRI Hyper projekta:

•Zdravlja i kvaliteta života
•Energija i održivi okoliš
•Promet i mobilnost
•Sigurnost

Za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za Smart home i ekološki primjenjive tehnologije odražana je radionica u prostorijama Radilice d.o.o., na kojoj su sudjelovali stručnjaci za korisničko iskustvo. Tema radionice su bila Smart Home rješenja, odnosno "Kako pružiti adekvatnu podršku Smart Home korisnicima u budućnosti" nakon analize korisnikovih potreba došli smo do zaključka kako korisnici žele imati sve informacije na jednom mjestu, mogućnost odabira kanala komunikacije koji najbolje odgovara njihovim potrebama (poziv, SMS, e- mail, video poziv, chat komunikacija s agentima, Viber, Whatsapp) ali i mijanjanja komunikacijskog kanala uz zadržavanje iste kvalitete usluge (omnichannel).

Fokus u ovom razdoblju je na sekundarnom istraživanje dostupnih izvještaja i informacija za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za teme:

•Obavijest o bolestima
•Proizvodnja cestovnih i željezničkih dijelova i sustavi visoke dodatne vrijednosti
•Obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene
•Inteligentni transportni sustavi i logistika

Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Razdoblje provedbe projekta: 01. travnja 2017. - 31. ožujka 2021. godine.

Ukoliko ste i sami djelatnik organizacije iz jednog od spomenutih tematskih područja i željeli biste se uključiti u projekt na način da sudjelujete u design thinking radionicama, slobodno pošaljite upit na cx@radilica.hr.

10. rujan 2018.

Ostali članci
Nerijetko se postavlja pitanje „Koja je razlika između pozivnog i kontaktnog centra?“.

Pojava i sve masovnija upotreba Interneta; elektroničke pošte i drugih multimedijalnih tehnologija dovela je do brzog prijelaza s tradicionalnog pozivnog centra u kontaktni centar.
Da je čovjek ključ uspjeha u turizmu već i ptice na grani znaju, da nas neljubazni djelatnici ne baš tako rijetko izbace iz takta i to odavno znamo, ali jesmo li se ikada zapitali kako su pojedini ljudi dospjeli na pojedina radna mjesta? Tko ih je uopće zaposlio?
Odijelo čini čovjeka, a recepcija – hotel. Računajte na to da gost voli vidjeti funkcionalnu i organiziranu recepciju, uz neizostavan osmijeh recepcionera. Kada tako posložimo stvari, sigurna sam da smo odradili odličan posao u očima svakog našeg gosta
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2