Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Aktivnosti na IRI HYPER projektu | Rujan 2018.
Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Djelatnici Radilice i u ljetnim mjesecima nastavljaju aktivno analizirati teme iz četiri područja IRI Hyper projekta:

•Zdravlja i kvaliteta života
•Energija i održivi okoliš
•Promet i mobilnost
•Sigurnost

Za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za Smart home i ekološki primjenjive tehnologije odražana je radionica u prostorijama Radilice d.o.o., na kojoj su sudjelovali stručnjaci za korisničko iskustvo. Tema radionice su bila Smart Home rješenja, odnosno "Kako pružiti adekvatnu podršku Smart Home korisnicima u budućnosti" nakon analize korisnikovih potreba došli smo do zaključka kako korisnici žele imati sve informacije na jednom mjestu, mogućnost odabira kanala komunikacije koji najbolje odgovara njihovim potrebama (poziv, SMS, e- mail, video poziv, chat komunikacija s agentima, Viber, Whatsapp) ali i mijanjanja komunikacijskog kanala uz zadržavanje iste kvalitete usluge (omnichannel).

Fokus u ovom razdoblju je na sekundarnom istraživanje dostupnih izvještaja i informacija za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za teme:

•Obavijest o bolestima
•Proizvodnja cestovnih i željezničkih dijelova i sustavi visoke dodatne vrijednosti
•Obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene
•Inteligentni transportni sustavi i logistika

Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Razdoblje provedbe projekta: 01. travnja 2017. - 31. ožujka 2021. godine.

Ukoliko ste i sami djelatnik organizacije iz jednog od spomenutih tematskih područja i željeli biste se uključiti u projekt na način da sudjelujete u design thinking radionicama, slobodno pošaljite upit na cx@radilica.hr.

10. rujan 2018.

Ostali članci
Jeste li ikada primili ovakvu poruku? Ni tko je zvao, ni kada je zvao niti da li mu se treba javiti. Razmislite i o drugoj strani. Što misli Vaš klijent i kupac nakon što mu se u vašoj tvrtki ovako jave na telefon…
Prva jutarnja kava u lokalnom kafiću nakon povratka s ljetovanja, neprocjenjivo. Ulaziš na vrata, konobar klimne, ti mu klimneš nazad, bez puno riječi sjedneš, uzmeš novine, nisi još došao ni do kraja prve stranice već stiže tvoja omiljena kava, baš onakva kakvu piješ. Može li bolje započeti dan?
Koliko ste se puta našli u situaciji da nekome nešto govorite, a on uporno po svome, kao da vas ne čuje. Kao da ga nije briga. A vi ga za to još i plaćate!
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2