Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Aktivnosti na IRI HYPER projektu | Rujan 2018.
Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Djelatnici Radilice i u ljetnim mjesecima nastavljaju aktivno analizirati teme iz četiri područja IRI Hyper projekta:

•Zdravlja i kvaliteta života
•Energija i održivi okoliš
•Promet i mobilnost
•Sigurnost

Za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za Smart home i ekološki primjenjive tehnologije odražana je radionica u prostorijama Radilice d.o.o., na kojoj su sudjelovali stručnjaci za korisničko iskustvo. Tema radionice su bila Smart Home rješenja, odnosno "Kako pružiti adekvatnu podršku Smart Home korisnicima u budućnosti" nakon analize korisnikovih potreba došli smo do zaključka kako korisnici žele imati sve informacije na jednom mjestu, mogućnost odabira kanala komunikacije koji najbolje odgovara njihovim potrebama (poziv, SMS, e- mail, video poziv, chat komunikacija s agentima, Viber, Whatsapp) ali i mijanjanja komunikacijskog kanala uz zadržavanje iste kvalitete usluge (omnichannel).

Fokus u ovom razdoblju je na sekundarnom istraživanje dostupnih izvještaja i informacija za potrebe analize primjenjivosti kontaktnih centara za teme:

•Obavijest o bolestima
•Proizvodnja cestovnih i željezničkih dijelova i sustavi visoke dodatne vrijednosti
•Obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene
•Inteligentni transportni sustavi i logistika

Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji.

Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Razdoblje provedbe projekta: 01. travnja 2017. - 31. ožujka 2021. godine.

Ukoliko ste i sami djelatnik organizacije iz jednog od spomenutih tematskih područja i željeli biste se uključiti u projekt na način da sudjelujete u design thinking radionicama, slobodno pošaljite upit na cx@radilica.hr.

10. rujan 2018.

Ostali članci
„Preživjeti neće najsnažniji niti najpametniji, već promjenama najprilagodljiviji.“ Charles Darwin
Promjene nisu iznimka, one su imperativ modernog poslovanja. Međutim, da bi promjene bile uspješne ne možemo dopustiti da se „dogode“ već njima trebamo brižno upravljati.
Kad uvidite da vaših 99% poslanih ponuda ostane nerealizirano, vrijeme je da razmislite i detektirate gdje se nalazi problem. U tržištu, ponudama ili u onome što čini razliku između prodavača i dodavača - akciji poslije ponude.
Kontaktni centri su učinkovito sredstvo komunikacije s velikim brojem korisnika, no izdaci kontaktnog centra se tipično vrlo pomno motre. Zato u ovom članku donosimo korisne savjete za povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2