Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Digital boost konferencija otkriva tajne digitalnog marketinga
Predavači iz Hrvatske i Slovenije podijelit će 23. i 24. ožujka u Tehnološkom parku Zagreb svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalnog poslovanja na besplatnoj konferenciji posvećenoj upravo ovoj tematici.

Brzina prilagodbe na nove tehnologije i njihova primjena u poslovnim procesima kompanijama donosi konkurentnu prednost i inovaciju koja je, danas, ključna za poslovni uspjeh. Tržište od kompanija zahtijeva transformaciju marketinga i prilagodbu digitalnom dobu. Prema istraživanjima konzultantske kuće A.T. Kearney do 2020. g. više od 50% prihoda će dolaziti iz digitalnih kanala i/ili će biti potaknuto digitalnim proizvodima, uslugama i poslovanjem. Definiranje marketinške strategije jedan je od najvećih izazova s kojim se trenutačno suočavaju mnoge industrije.

Digitalizacija vrijedni za sve tvrtke, od onih najmanjih do multinacionalnih korporacija. Na besplatnoj konferenciji Digital Boost prikazat će se između ostalog i primjer kako digitalizacija poslovanja jednako djeluje turističku agenciju koja tek nastaje Marzito ( www.marzito.com ) i američki IT startup Paldesk ( www.paldesk.com ) koji se bavi razvojem Live Chat kontakt centra i helpdesk rješenja za mala i srednja poduzeća.

Na Digital Boost konferenciji, koja će se 23. i 24. ožujka održati u Tehnološkom parku Zagreb, predavači iz Hrvatske i Slovenije će podijeliti svoja iskustva vezana za pridobivanje publike, SEO strategiju, izradu reklamnih kampanji, strategija digitalnog oglašavanja i automatiziranja poslovnih procesa te brojne druge teme.

Na navedenom događaju predavači će biti stručnjaci iz Slovenije:

  • Tadej Muršič -Co-Founder at Alledio
  • Sandra Kecman - Digital marketing Manager at Bisnode Southern Market and Lecturer & Mentor GEA College,

te stručnjaci iz najboljih Hrvatskih digitalnih agencija:

  • Dario Horvat - Key Account Manager at Arbona Ltd
  • Bruno Filipović - CMO + partner at svinaweb
  • Dario Supan - Outreach Specialist and Content Strategist at Point Visible
  • Mili Ibrulj - Digital Marketing Consultant
  • Davor Prpić - Owner at Inteligentna kuća d.o.o
  • 404 agency - Iva Obrovac

Konferencija je besplatna za sve zainteresirane posjetitelje, a možete pročitati više informacija ili se prijaviti na linku ili na www.digitalboost.site

Ostali članci
Turistička sezona, ovisno o destinaciji ima vrijeme trajanja, ali briga za gosta, korisnika naših usluga, ne bi trebala imati radno vrijeme ili sezonu
O vremenu se ovog ljeta pričalo više nego o igri Mandžukića i Modrića na svjetskom prvenstvu, a praćenje vremenske prognoze preraslo je u sastavni dio dnevne higijene
Plitki izgovor za overbooking kada je gost već u hotelu, vjerojatno je najbolji način kako izgubiti gosta. Riješite problem u prvom redu na vrijeme, kreativnije, i ne stavljajte gosta pred gotov čin
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2