Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Digital boost konferencija otkriva tajne digitalnog marketinga
Predavači iz Hrvatske i Slovenije podijelit će 23. i 24. ožujka u Tehnološkom parku Zagreb svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalnog poslovanja na besplatnoj konferenciji posvećenoj upravo ovoj tematici.

Brzina prilagodbe na nove tehnologije i njihova primjena u poslovnim procesima kompanijama donosi konkurentnu prednost i inovaciju koja je, danas, ključna za poslovni uspjeh. Tržište od kompanija zahtijeva transformaciju marketinga i prilagodbu digitalnom dobu. Prema istraživanjima konzultantske kuće A.T. Kearney do 2020. g. više od 50% prihoda će dolaziti iz digitalnih kanala i/ili će biti potaknuto digitalnim proizvodima, uslugama i poslovanjem. Definiranje marketinške strategije jedan je od najvećih izazova s kojim se trenutačno suočavaju mnoge industrije.

Digitalizacija vrijedni za sve tvrtke, od onih najmanjih do multinacionalnih korporacija. Na besplatnoj konferenciji Digital Boost prikazat će se između ostalog i primjer kako digitalizacija poslovanja jednako djeluje turističku agenciju koja tek nastaje Marzito ( www.marzito.com ) i američki IT startup Paldesk ( www.paldesk.com ) koji se bavi razvojem Live Chat kontakt centra i helpdesk rješenja za mala i srednja poduzeća.

Na Digital Boost konferenciji, koja će se 23. i 24. ožujka održati u Tehnološkom parku Zagreb, predavači iz Hrvatske i Slovenije će podijeliti svoja iskustva vezana za pridobivanje publike, SEO strategiju, izradu reklamnih kampanji, strategija digitalnog oglašavanja i automatiziranja poslovnih procesa te brojne druge teme.

Na navedenom događaju predavači će biti stručnjaci iz Slovenije:

  • Tadej Muršič -Co-Founder at Alledio
  • Sandra Kecman - Digital marketing Manager at Bisnode Southern Market and Lecturer & Mentor GEA College,

te stručnjaci iz najboljih Hrvatskih digitalnih agencija:

  • Dario Horvat - Key Account Manager at Arbona Ltd
  • Bruno Filipović - CMO + partner at svinaweb
  • Dario Supan - Outreach Specialist and Content Strategist at Point Visible
  • Mili Ibrulj - Digital Marketing Consultant
  • Davor Prpić - Owner at Inteligentna kuća d.o.o
  • 404 agency - Iva Obrovac

Konferencija je besplatna za sve zainteresirane posjetitelje, a možete pročitati više informacija ili se prijaviti na linku ili na www.digitalboost.site

Ostali članci
„Preživjeti neće najsnažniji niti najpametniji, već promjenama najprilagodljiviji.“ Charles Darwin
Promjene nisu iznimka, one su imperativ modernog poslovanja. Međutim, da bi promjene bile uspješne ne možemo dopustiti da se „dogode“ već njima trebamo brižno upravljati.
Kad uvidite da vaših 99% poslanih ponuda ostane nerealizirano, vrijeme je da razmislite i detektirate gdje se nalazi problem. U tržištu, ponudama ili u onome što čini razliku između prodavača i dodavača - akciji poslije ponude.
Kontaktni centri su učinkovito sredstvo komunikacije s velikim brojem korisnika, no izdaci kontaktnog centra se tipično vrlo pomno motre. Zato u ovom članku donosimo korisne savjete za povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2