Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Prvi Zagreb Service Jam pokazao je kako se rješenja za svjetske probleme mogu pronaći u samo 48 sati!
48 sati da promijenite svijet? Zvuči nemoguće, no više od 30 ljudi koji su od 9.-11. ožujka sudjelovali na prvom Zagreb Service Jamu dokazuje upravo suprotno. U manje od 48 sati nastalo je 70 grubih ideja, više od 25 konkretnijih rješenja i 5 finalnih koncepata, svaki s ciljem pozitivnih promjena u životima ljudi.
Prvi Zagreb Service Jam pokazao je kako se rješenja za svjetske probleme mogu pronaći u samo 48 sati!

Zagreb Service Jam dio je globalnog Service Jama koji se već više od 10 godina jednom godišnje istovremeno odvija u cijelom svijetu, ove godine u više od 80 gradova, s ciljem učenja o dizajnu usluga, design thinkingu i važnosti korisničkog iskustva.

Svi sudionici rade inspirirani istom temom, koja je tajna do samog početka Jama, nakon čega kroz nove pristupe rješavanju problema, primjenjujući načela human-centered dizajna, kreiraju inovativna rješenja, prolazeći sve faze procesa: od dubljeg razumijevanja korisnika, definiranja glavnih potreba, frustracija i problema, generiranja mnoštva ideja koje potencijalno rješavaju problem korisnika, izrade prvih verzija prototipa te u konačnici testiranja ideja, kako bi se na temelju prikupljenih povratnih informacija moglo iteracijama doći do još boljeg rješenja. Radi se o iskustvu poput hackatona, ali bez potrebnih tehničkih vještina.

Zagreb Service Jam započeo je u petak, 9. ožujka, u poslijepodnevnim satima u Tehnološkom Parku Zagreb okupivši sudionike iz različitih područja (dizajnere, studente, marketingaše, developere, psihologe, voditelje kreativnih radionica, konektore) željne novih iskustava, učenja, networkinga.

Konzultantice za korisničko iskustvo Radilice d.o.o., Petra Ravlić, Marina Milić, Katarina Pranjić i Tea Zavacki su, zajedno s dizajnerom Teom Drempetićem Čonkićem, mentorirale 5 timova na njihovom putu dizajniranja novih usluga koristeći design thinking metodologiju. U kreiranju rješenja, sudionicima je pomoglo i motivirajuće predavanje koje je održala mlada dizajnerica Maja Jandrić, koja je s jammerima podijelila svoje iskustvo u procesu stvaranja novih proizvoda, uključujući i različite mogućnosti kreiranja prototipa, kao i važnost kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja.

Sudionici su terenskim istraživanjem kroz intervjue i promatranje prepoznali uzorke i konkretizirali probleme koje žele rješavati, koristeći alate poput persone i mape empatije. Nakon samostalnog razmišljanja i grupnog brainstorminga te mnoštva ideja, svaki tim je odabrao onu s najviše potencijala te su izradili prve verzije prototipa.

U nedjelju ujutro svi sudionici su se okupili u BIZkoshnica coworking prostoru kako bi timovi predstavili svoja rješenja, za što su odarali različite pristupe, od igranja uloga, prikaza rješenja putem kartonskih modela, do prezentacija:

ReUp - cirkularno rješenje za zbrinjavanje biološkog otpada. Stanovnicima grada omogućava odlaganje biološkog otpada u spremnike koji ga usitnjavaju, a metan koji nastaje u procesu se cisternama prevozi i može upotrebljavati kao pogonsko gorivo za gradske autobuse.

Mini C - hologramsko rješenje pametnog virtualnog asistenta, koje objedinjuje različite platforme i omogućava korisniku veću produktivnost i planiranje, lakše učenje, veću motivaciju za obavljanje svakodnevnih aktivnosti.

Happiness Factory - mjesto gdje se proizvodi sreća. Korisnici dolaskom u Happiness Factory odabiru s menija iskustvo primjerice, Utjehu ili Zaigranost, nakon čega slijedi aktivnost koja im pomaže u postizanju željenog stanja.

DamDaši - centralno mjesto koje povezuje one koji žele donirati rabljene stvari s onima kojima su potrebne. Sam centar je podijeljen u nekoliko zona: zona s knjigama, kafić, dječja zona, zona popravka stvari te zona zabave u kojoj su predviđene radionice, predavanja i koncerti. Ako korisnici pak ne mogu ili ne žele ići do centra, stvari mogu ostaviti u kamionu na solarni pogon koji periodično obilazi naselja.

The New Me - platforma koji omogućava zaokret za 180° korisnicima koji žele promijeniti karijeru ili učiniti pomak u postojećoj. Uz uspoređivanje trenutnog seta vještina i znanja, kao i budućeg posla kojem korisnik teži, aplikacija izrađuje plan s preporukama i konkretnim koracima za dolazak do cilja (npr. preporuke članaka i knjiga, tečajeva, meetupa putem kojih korisnik može steći potrebna znanja).

Zagreb Service Jam je probio led, pomaknuo granice mnogih sudionika i otvorio im nove vidike i načine pristupanja problemima.

Zahvaljujemo partnerima koji su podržali ovaj događaj: Tehnološki Park Zagreb, Razvojna Agencija Zagreb, BIZKoshnica, Red Bull, Franck, Kala, Dukat, Klara te udruga mladih Junior Chamber International (JCI) Zagreb.

Ostali članci
Primijetili ste kako u Vašem kontaktnom centru prodajni rezultati opadaju? Ako je odgovor da, velike su šanse da je razlog tome nedostatak motivacije agenata. Motivacija je ono što pokreće uspješne prodavače. Bez obzira u kojoj industriji radite, svi prodavači imaju motivatore koji uključuju: potrebu za ostvarivanjem ciljeva, osjećaj pripadnosti grupi ili timu, moć, ispunjenje ega i brigu o egzistenciji. Naravno, ovi motivatori se kod različitih prodavača, različito manifestiraju. Često je razina iskustva i treninga ono što utječe na to koji od ovih motivatora će se kod pojedine osobe pokazati kao dominantan.
Jesu li konflikti u Vašem pozivnom centru sve učestaliji? Izostaju li Vaši djelatnici sve češće s posla? Uočavate li značajno smanjenje produktivnosti? Imaju li Vaši djelatnici negativan stav prema organizaciji? Daju li često cinične opaske?

Uzrok takvih ponašanja najvjerojatnije je sagorijevanje.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2