Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Radilica sudjeluje na projektu Korisničko iskustvo budućnosti
25.07.2017.
Radilica je od danas službeno dio projekta Korisničko iskustvo budućnosti – Pametne specijalizacije i suvremene tehnologije komunikacije i kolaboracije (akronima IRI Hyper) na kojem, u svojstvu partnera surađuju s Fakultetom organizacije i informatike (foi.hr) i nositeljem projekta tvrtkom Sedam IT (www.sedamit.hr).

Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji. Projekt se proteže kroz 3 faze ukupnog trajanja 4 godine.

Ostali članci
„Preživjeti neće najsnažniji niti najpametniji, već promjenama najprilagodljiviji.“ Charles Darwin
Promjene nisu iznimka, one su imperativ modernog poslovanja. Međutim, da bi promjene bile uspješne ne možemo dopustiti da se „dogode“ već njima trebamo brižno upravljati.
Kad uvidite da vaših 99% poslanih ponuda ostane nerealizirano, vrijeme je da razmislite i detektirate gdje se nalazi problem. U tržištu, ponudama ili u onome što čini razliku između prodavača i dodavača - akciji poslije ponude.
Kontaktni centri su učinkovito sredstvo komunikacije s velikim brojem korisnika, no izdaci kontaktnog centra se tipično vrlo pomno motre. Zato u ovom članku donosimo korisne savjete za povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2