Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Radilica sudjeluje na projektu Korisničko iskustvo budućnosti
25.07.2017.
Radilica je od danas službeno dio projekta Korisničko iskustvo budućnosti – Pametne specijalizacije i suvremene tehnologije komunikacije i kolaboracije (akronima IRI Hyper) na kojem, u svojstvu partnera surađuju s Fakultetom organizacije i informatike (foi.hr) i nositeljem projekta tvrtkom Sedam IT (www.sedamit.hr).

Projekt IRI Hyper uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške, dizajna poslovnih procesa, korisničkog sučelja, isključivo na suvremenim informatičkim tehnologijama na mobilnim, Internet platformama, integracije i otvorenog API sučelja, te platformama infrastrukture u oblaku. Projekt je usmjeren svjetskom tržištu i izvozu, za nove generacije korisnika, nove kanale i Omnichannel pristup, a rješenja dizajnirana i specijalizirana za tematska prioritetna područja (TPP) daju dodatnu vrijednost S3 strategiji. Projekt se proteže kroz 3 faze ukupnog trajanja 4 godine.

Ostali članci
Kad uvidite da vaših 99% poslanih ponuda ostane nerealizirano, vrijeme je da razmislite i detektirate gdje se nalazi problem. U tržištu, ponudama ili u onome što čini razliku između prodavača i dodavača - akciji poslije ponude.
Kontaktni centri su učinkovito sredstvo komunikacije s velikim brojem korisnika, no izdaci kontaktnog centra se tipično vrlo pomno motre. Zato u ovom članku donosimo korisne savjete za povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova.
Što točno novi agenti trebaju znati o kontaktnom centru? Pitajte svoje agente i supervizore što oni misle, koji su to dijelovi u treningu koji su njima nedostajali. Pogledajte 5 segmenata koje smo mi prepoznali, te razmislite koji su segmenti već uključeni u sustav edukacije Vašeg kontaktnog centra, a koje biste mogli uvesti.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2