Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Usluga traje cijelu godinu
Turistička sezona, ovisno o destinaciji ima vrijeme trajanja, ali briga za gosta, korisnika naših usluga, ne bi trebala imati radno vrijeme ili sezonu

Gradovi su već predivno okićeni, zima lagano štipa za nos, a miris kuhanog vina i pečenih kobasica mami iza svakog ugla. Stižu nam blagdani!!! Ovaj dio godine posebno me veseli, što zbog čari koje blagdani nose, što zbog zimske turističke i gastronomske ponude.

Ove godine odlučili smo dio zimskih praznika provesti u brdima, nadam se na snijegu, a dio u čarima adventskog blještavila metropole. Nekoliko poslanih e-mail upita za smještaj i pretraživanje domaće gastronomske i turističke ponude na internetskim stranicama, bili su dovoljni da se blagdanska iskra u mojim očima ugasi i da još jednom preispitam svoju odluku.

Prije nekoliko dana sam na webu pronašla zanimljivu ponudu kuća i apartmana u gorskom kraju, poslala upite za konkretan termin i očekivala odgovor. Kako nekoliko dana nisam dobila nikakav odgovor, nazvala sam. Od četiri iznajmljivača, samo se jedan javio na telefon i to iz petog pokušaja. Iznenađeni gospodin s druge strane uputio me u to da oni još ne rade (riječ je o obiteljskom pansionu) i da obično otvaraju početkom prosinca, pa nek probam tada nazvati. Moram priznati da sam ostala zatečena. Ok, ne rade, ali mogu valjda rezervirati smještaj?!

Ista slika i u "ljetnim destinacijama" Lijepe naše- sezona je gotova, vidimo se kada zatopli. Ne znam jeste li u ovo doba godine probali kontaktirati iznajmljivače, turističke agencije, posjetiti web stranice omiljenih vam restorana i saznati rade li, ili možda rezervirati smještaj za iduću godinu?

Turistička sezona, ovisno o destinaciji ima vrijeme trajanja, ali briga za gosta, korisnika naših usluga, ne bi trebala imati radno vrijeme. Jasno je kako iznajmljivači koji svoje pansione otvaraju početkom prosinca ne sjede cijele dane uz računalo i čekaju upit gosta, ali ažuriran sadržaj na web stranicama i društvenim mrežama, s trenutno aktualnim informacijama, naša je odgovornost. Nas kao pružatelja usluge. E- mail upiti i telefonski pozivi - oni ne mogu čekati da mi počnemo raditi.

Bilo bi idealno na svaki e- mail upit odgovoriti unutar nekoliko sati, ali kada to nije moguće i automatski odgovor je bolji od nikakvog. Postavite automatske odgovore u svoje e- mail postavke kojima ćete zahvaliti korisnicima na upitu, te ih obavijestiti kako ćete na isti odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Na svaki e- mail upit potrudite se odgovoriti unutar 24 sata (maksimalno 48 sati) jer nakon toga- prošla baba s kolačima.

Cijena jedne telefonske sekretarice je 300- tinjak kuna, a kolika je cijena prazne sobe u sezoni? Preusmjeravanjem telefonskih poziva na mobitel ili postavljanjem automatske sekretarice na kojoj će gosti moći ostaviti svoje poruke, a vi ćete ih unutar nekoliko sati povratno kontaktirati, odajete dojam profesionalaca.

Koliko nam je zapravo važna komunikacija s gostima, korisnicima naših usluga? Ovo pitanje si dnevno postavim nebrojeno puta. Znam da je meni to posao i da sam sigurno kritičnija od "prosječnog korisnika", ali zadnjih dana imam dojam da bi odgovor na svoj upit prije dobila golubom pismonošom nego bilo kojim "modernim kanalom" komunikacije primjerenijim za 21. stoljeće.

Objekte, restorane i urede možemo zatvoriti, ali za komunikaciju s gostima uvijek trebamo imati otvorena vrata. Možemo imati najbolje objekte, vrhunske ponude i pomno isplanirane usluge za naše goste, ali ako zakažemo u dijelu komunikacije, vrlo je mala vjerojatnost da će isti ti gosti ikada konzumirati neku od naših usluga.

Damirka Pongračić

*Članak je izvorno objavljen u časopisu Turizam info

Ostali članci
Odijelo čini čovjeka, a recepcija – hotel. Računajte na to da gost voli vidjeti funkcionalnu i organiziranu recepciju, uz neizostavan osmijeh recepcionera. Kada tako posložimo stvari, sigurna sam da smo odradili odličan posao u očima svakog našeg gosta
Stiglo nam je vrijeme da počnemo razmišljati o novogodišnjim čestitkama i poklonima za poslovne partnere, klijente i goste. Kada želimo svakome iskreno zahvaliti na suradnji, onda to valja odraditi s pažnjom. Vjerujte, ako to radite početkom prosinca, to je debelo prekasno.
On-line marketing, customer care, proaktivna prodaja, nije bitno kako ćemo nazvati aktivnosti kojima ćemo privući pažnju i interes naših gostiju, važno je da imamo plan i da aktivno i sustavno komuniciramo s nekadašnjim, postojećim i budućim gostima i korisnicima naših usluga.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2