Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Zagreb Government Jam | 5-7/06/2018
Zagreb Government Jam je dio globalnog pokreta Government Jamova koji se istovremeno odvijaju diljem svijeta, a s ciljem da se u „48 sati prodrma javni sektor“
Zagreb Government Jam | 5-7/06/2018

Radilica d.o.o. nakon uspješno organiziranog prvog Zagreb Service Jama, organizira i prvi Zagreb Government Jam.

Što je Zagreb Government Jam? Government Jam je jedno od "sestrinskih” događanja koja se održavaju svake godine diljem svijeta, uz Service Jam i Sustainability Jam. Zagreb Government Jam je dio globalnog pokreta Global Government Jam (poznat i kao GovJams) koji okuplja sve zainteresirane za javne usluge, "human-centered” pristup dizajnu usluga i rješavanje izazova javnog sektora na inovativan i uključiv način. Gov Jam posebno je relevantan predstavnicima vlada i profesionalcima iz javnog sektora, no ne ograničava se samo na njih, već se svatko zainteresiran može priključiti.

Kako funkcionira Zagreb Government Jam? Pod geslom "Just 48 hours to rock the public sector”sudionici se okupljaju na različitim lokacijama diljem svijeta kako bi na dvodnevnoj radionici uz eksperimentiranje i međusobnu suradnju timski razvijali nove usluge inspirirane zajedničkom temom, koja je tajna do samog početka Jam-a. Zadnji dan dijele svoje ideje sa svijetom putem zajedničke platforme.

Zašto sudjelovati na Zagreb Government Jamu? To je prilika za učenje o dizajnu usluga, design thinking-u, korisničkom iskustvu, pristupanje rješavanju problema i inovacijama vezanih za javni sektor, inspiriranje i povećanje kreativnih potencijala, stvaranje konkretnih ishoda (dokumenti politika/pravilnika, dizajna usluga, inicijativa, platformi...)

Više o događaju pogledajte na FB eventu.

Kako se prijaviti?
Cijena sudjelovanja na Jamu: 150kn
Prijaviti se možete putem Entrio sustava.

Nakon što se prijavite, primit ćete sve detalje o Jamu.

Želite podržati organizaciju Zagreb Government Jama?

JAVITE NAM SE NA: cx@radilica.hr

Fotogalerija
Ostali članci
Nerijetko se postavlja pitanje „Koja je razlika između pozivnog i kontaktnog centra?“.

Pojava i sve masovnija upotreba Interneta; elektroničke pošte i drugih multimedijalnih tehnologija dovela je do brzog prijelaza s tradicionalnog pozivnog centra u kontaktni centar.
Da je čovjek ključ uspjeha u turizmu već i ptice na grani znaju, da nas neljubazni djelatnici ne baš tako rijetko izbace iz takta i to odavno znamo, ali jesmo li se ikada zapitali kako su pojedini ljudi dospjeli na pojedina radna mjesta? Tko ih je uopće zaposlio?
Odijelo čini čovjeka, a recepcija – hotel. Računajte na to da gost voli vidjeti funkcionalnu i organiziranu recepciju, uz neizostavan osmijeh recepcionera. Kada tako posložimo stvari, sigurna sam da smo odradili odličan posao u očima svakog našeg gosta
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2