Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Zagreb Government Jam | 5-7/06/2018
Zagreb Government Jam je dio globalnog pokreta Government Jamova koji se istovremeno odvijaju diljem svijeta, a s ciljem da se u „48 sati prodrma javni sektor“
Zagreb Government Jam | 5-7/06/2018

Radilica d.o.o. nakon uspješno organiziranog prvog Zagreb Service Jama, organizira i prvi Zagreb Government Jam.

Što je Zagreb Government Jam? Government Jam je jedno od "sestrinskih” događanja koja se održavaju svake godine diljem svijeta, uz Service Jam i Sustainability Jam. Zagreb Government Jam je dio globalnog pokreta Global Government Jam (poznat i kao GovJams) koji okuplja sve zainteresirane za javne usluge, "human-centered” pristup dizajnu usluga i rješavanje izazova javnog sektora na inovativan i uključiv način. Gov Jam posebno je relevantan predstavnicima vlada i profesionalcima iz javnog sektora, no ne ograničava se samo na njih, već se svatko zainteresiran može priključiti.

Kako funkcionira Zagreb Government Jam? Pod geslom "Just 48 hours to rock the public sector”sudionici se okupljaju na različitim lokacijama diljem svijeta kako bi na dvodnevnoj radionici uz eksperimentiranje i međusobnu suradnju timski razvijali nove usluge inspirirane zajedničkom temom, koja je tajna do samog početka Jam-a. Zadnji dan dijele svoje ideje sa svijetom putem zajedničke platforme.

Zašto sudjelovati na Zagreb Government Jamu? To je prilika za učenje o dizajnu usluga, design thinking-u, korisničkom iskustvu, pristupanje rješavanju problema i inovacijama vezanih za javni sektor, inspiriranje i povećanje kreativnih potencijala, stvaranje konkretnih ishoda (dokumenti politika/pravilnika, dizajna usluga, inicijativa, platformi...)

Više o događaju pogledajte na FB eventu.

Kako se prijaviti?
Cijena sudjelovanja na Jamu: 150kn
Prijaviti se možete putem Entrio sustava.

Nakon što se prijavite, primit ćete sve detalje o Jamu.

Želite podržati organizaciju Zagreb Government Jama?

JAVITE NAM SE NA: cx@radilica.hr

Fotogalerija
Ostali članci
Kad uvidite da vaših 99% poslanih ponuda ostane nerealizirano, vrijeme je da razmislite i detektirate gdje se nalazi problem. U tržištu, ponudama ili u onome što čini razliku između prodavača i dodavača - akciji poslije ponude.
Kontaktni centri su učinkovito sredstvo komunikacije s velikim brojem korisnika, no izdaci kontaktnog centra se tipično vrlo pomno motre. Zato u ovom članku donosimo korisne savjete za povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova.
Što točno novi agenti trebaju znati o kontaktnom centru? Pitajte svoje agente i supervizore što oni misle, koji su to dijelovi u treningu koji su njima nedostajali. Pogledajte 5 segmenata koje smo mi prepoznali, te razmislite koji su segmenti već uključeni u sustav edukacije Vašeg kontaktnog centra, a koje biste mogli uvesti.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2