Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Zagreb Service Jam | 9-11/03/2018
Zagreb Service Jam je dio globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 9. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.
Zagreb Service Jam | 9-11/03/2018

Zagreb Service Jam se ove godine prvi put organizira i u Zagrebu, a okupit će (do) 50 sudionika (freelancera, dizajnera, programera, marketingaša, studenata) koji će kroz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom. Zagreb Service Jam prepoznat je od strane organizatora, poduzeća Radilica d.o.o., kao odgovor na globalne trendove i sve veću važnost service designa tj. dizajna usluga.


Zašto service design? Dizajn kao pristup postoji još od industrijske revolucije, no izazovi za koje se primjenjuje dizajn se drastično mijenjaju. Usluge zauzimaju sve više mjesta u ponudi, a postaje ih i nemoguće odvojiti od samih proizvoda. Dizajnerski izazovi se odmiču primjerice od dizajniranja udobnog automobila prema dizajniranju bolje mobilnosti u urbanim područjima.

Usluge su svugdje oko nas i u Europi čine više od 70% BDP-a. Međutim, svjesno dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika su novost i često glavni diferencijator i izvor konkurentske prednosti. Ili prema riječima Marc Fonteijn-a, aktivnog Service Designera: "When you have 2 coffee shops right next to each other, that each sell the exact same coffee at the exact same price; service design is what makes you walk into the one and not the other, come back often and tell your friends about it.”

Service design u centar stavlja ljude. Mnoge inovacije dožive neuspjeh, jer jednostavno ne ispunjavaju potrebe ljudi. Stoga, inovacije u području service design-a započinju empatijom i razumijevanjem ljudi. Povezujući potrebe ljudi s tehnološkim mogućnostima i poslovnom logikom, u konačnici stvaramo usluge koje ne samo da su profitabilne, već i zaista bitne ljudima.

Što možete očekivati na Jamu? Učenje o dizajnu usluga, design thinking-u i korisničkom iskustvu, nove pristupe rješavanju problema i inovacijama, inspiraciju i kreativnost, praktičan pristup učenju kroz primjenjive zadatke, networking i upoznavanje novih zanimljivih ljudi. Iskustvo poput hackatona, ali bez potrebnih tehničkih vještina.


Jam je događanje za one koji žele učiti o dizajnu usluga, korisničkom iskustvu, razviti inovativne ideje i provesti vikend u dobrom društvu. Svi zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti na:
cx@radilica.hr

Broj prijava je ograničen! Za sudjelovanje predviđena je simbolična naknada od 50 kn za podmirenje troškova organizacije.

Ostali članci
Nerijetko se postavlja pitanje „Koja je razlika između pozivnog i kontaktnog centra?“.

Pojava i sve masovnija upotreba Interneta; elektroničke pošte i drugih multimedijalnih tehnologija dovela je do brzog prijelaza s tradicionalnog pozivnog centra u kontaktni centar.
Da je čovjek ključ uspjeha u turizmu već i ptice na grani znaju, da nas neljubazni djelatnici ne baš tako rijetko izbace iz takta i to odavno znamo, ali jesmo li se ikada zapitali kako su pojedini ljudi dospjeli na pojedina radna mjesta? Tko ih je uopće zaposlio?
Odijelo čini čovjeka, a recepcija – hotel. Računajte na to da gost voli vidjeti funkcionalnu i organiziranu recepciju, uz neizostavan osmijeh recepcionera. Kada tako posložimo stvari, sigurna sam da smo odradili odličan posao u očima svakog našeg gosta
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2