Radilica Studenti
  • Članci
  • Materijali
  • Korisni linkovi
Članci
Zagreb Service Jam | 9-11/03/2018
Zagreb Service Jam je dio globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 9. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.
Zagreb Service Jam | 9-11/03/2018

Zagreb Service Jam se ove godine prvi put organizira i u Zagrebu, a okupit će (do) 50 sudionika (freelancera, dizajnera, programera, marketingaša, studenata) koji će kroz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom. Zagreb Service Jam prepoznat je od strane organizatora, poduzeća Radilica d.o.o., kao odgovor na globalne trendove i sve veću važnost service designa tj. dizajna usluga.


Zašto service design? Dizajn kao pristup postoji još od industrijske revolucije, no izazovi za koje se primjenjuje dizajn se drastično mijenjaju. Usluge zauzimaju sve više mjesta u ponudi, a postaje ih i nemoguće odvojiti od samih proizvoda. Dizajnerski izazovi se odmiču primjerice od dizajniranja udobnog automobila prema dizajniranju bolje mobilnosti u urbanim područjima.

Usluge su svugdje oko nas i u Europi čine više od 70% BDP-a. Međutim, svjesno dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika su novost i često glavni diferencijator i izvor konkurentske prednosti. Ili prema riječima Marc Fonteijn-a, aktivnog Service Designera: "When you have 2 coffee shops right next to each other, that each sell the exact same coffee at the exact same price; service design is what makes you walk into the one and not the other, come back often and tell your friends about it.”

Service design u centar stavlja ljude. Mnoge inovacije dožive neuspjeh, jer jednostavno ne ispunjavaju potrebe ljudi. Stoga, inovacije u području service design-a započinju empatijom i razumijevanjem ljudi. Povezujući potrebe ljudi s tehnološkim mogućnostima i poslovnom logikom, u konačnici stvaramo usluge koje ne samo da su profitabilne, već i zaista bitne ljudima.

Što možete očekivati na Jamu? Učenje o dizajnu usluga, design thinking-u i korisničkom iskustvu, nove pristupe rješavanju problema i inovacijama, inspiraciju i kreativnost, praktičan pristup učenju kroz primjenjive zadatke, networking i upoznavanje novih zanimljivih ljudi. Iskustvo poput hackatona, ali bez potrebnih tehničkih vještina.


Jam je događanje za one koji žele učiti o dizajnu usluga, korisničkom iskustvu, razviti inovativne ideje i provesti vikend u dobrom društvu. Svi zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti na:
cx@radilica.hr

Broj prijava je ograničen! Za sudjelovanje predviđena je simbolična naknada od 50 kn za podmirenje troškova organizacije.

Ostali članci
Što točno novi agenti trebaju znati o kontaktnom centru? Pitajte svoje agente i supervizore što oni misle, koji su to dijelovi u treningu koji su njima nedostajali. Pogledajte 5 segmenata koje smo mi prepoznali, te razmislite koji su segmenti već uključeni u sustav edukacije Vašeg kontaktnog centra, a koje biste mogli uvesti.
Primijetili ste kako u Vašem kontaktnom centru prodajni rezultati opadaju? Ako je odgovor da, velike su šanse da je razlog tome nedostatak motivacije agenata. Motivacija je ono što pokreće uspješne prodavače. Bez obzira u kojoj industriji radite, svi prodavači imaju motivatore koji uključuju: potrebu za ostvarivanjem ciljeva, osjećaj pripadnosti grupi ili timu, moć, ispunjenje ega i brigu o egzistenciji. Naravno, ovi motivatori se kod različitih prodavača, različito manifestiraju. Često je razina iskustva i treninga ono što utječe na to koji od ovih motivatora će se kod pojedine osobe pokazati kao dominantan.
Jesu li konflikti u Vašem pozivnom centru sve učestaliji? Izostaju li Vaši djelatnici sve češće s posla? Uočavate li značajno smanjenje produktivnosti? Imaju li Vaši djelatnici negativan stav prema organizaciji? Daju li često cinične opaske?

Uzrok takvih ponašanja najvjerojatnije je sagorijevanje.
«  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8  »
Copyright © Radilica d.o.o. 2012-2018.
design Studio Fotak | developed by STO2