Holistički dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika postaju ključan izvor konkurentske prednosti.
KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?
Želite li razvijati vaše usluge u skladu s rastućim očekivanjima korisnika i prateći tržišne trendove?
Želite li u svakoj interakciji s korisnikom nadmašiti njegova očekivanja i graditi lojalnost?
Želite li korisnike učiniti ambasadorima vašeg brenda i time povećati poslovne rezultate?
kako mi možemo pomoći
Ispitivanje ključnih potreba kroz strukturiranu i direktnu interakciju s korisnikom u prirodnom okruženju.
Promatranje korisnika / ključnih dionika u njihovom prirodnom okruženju i u specifičnim situacijama.
Cjelovit pregled dnevnih aktivnosti korisnika te prepoznavanje u kojim trenucima i na koje načine je interakcija s kompanijom poželjna.
Analiza ključnih trendova vezanih za korisničko iskustvo u specifičnoj industriji.
Definiranje svih koraka prilikom iskustva korisnika s određenom uslugom te prepoznavanje ključnih dodirnih točaka, potreba i frustracija.
Način vizualiziranja korisničkih očekivanja i emocija prilikom doživljaja usluge.
Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja i ključnim potrebama.
Vizualni prikaz svakog koraka u korisnikovom putovanju te njegovih potreba, frustracija, idealnog iskustva itd.
Mapa svih interakcija korisnika s kompanijom.
Prikaz ključnih interakcija korisnika s kompanijom u kojima korisnik oblikuje ili mijenja dojam o kompaniji.
Opis osnovne priče vezano za radnju ili cilj koji korisnik želi postići.
Opipljiv oblik usluge koji služi za testiranje i dobivanje povratne informacije od korisnika prije implementacije.
13 minuta čitanja