Odabir i praćenje ključnih pokazatelja zadovoljstva korisnika pruža mogućnost pravovremenih reakcija što izravno utječe na tradicionalne pokazatelje poput rasta prihoda i profitabilnosti.
KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?
Želite li identificirati područja vašeg poslovanja koja uzrokuju nezadovoljstvo korisnika?
Želite li odabrati ključne pokazatelje zadovoljstva koji su prilagođeni potrebama vašeg poslovanja?
Želite li jednostavno i u kratkom roku unaprijediti korisničko zadovoljstvo i time povećati broj korisnika?
kako mi možemo pomoći
Uz poštivanje svakog pojedinca i pružanje podrške u individualnom i profesionalnom razvoju, naša uloga je motivacija te poticanje pojedinaca da pomiču poslovne granice i razmišljaju izvan svojih okvira kako bi stvorili rješenja koja mijenjaju iskustvo korisnika.
KATARINA PRANJIĆ, Konzultantica za korisničko iskustvo
Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja.
Definiranje vizualnog prikaza svakog koraka u korisnikovom putovanju, potreba, frustracije, idealnog iskustva, itd.
Definiranje ključnih interakcija korisnika s kompanijom u kojima korisnik oblikuje ili mijenja dojam o kompaniji.
Pokazatelj koji definira kolika je vjerojatnost da će korisnik preporučiti uslugu kompanije?
Pokazatelj koji definira koliko je korištenje usluge/proizvoda korisniku bilo zahtjevno?
Pokazatelj koji definira koliko je korisničko sučelje jednostavno za korištenje?
13 minuta čitanja