Stavljanje korisnika u fokus svakog poslovnog procesa osigurava brzu reakciju na tržišne promjene i direktno utječe na uspjeh poslovanja.
KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?
Želite li smanjiti troškove poslovanja i povećati zadovoljstvo korisnika?
Želite li osigurati da vaši interni procesi budu u skladu s potrebama zaposlenika i doprinose njihovoj učinkovitosti?
Želite li izazove u poslovnim procesima pretvoriti u konkurentsku prednost?
kako mi možemo pomoći
Naša uloga je biti tu za naše klijente, biti uz njih i pomoći im da ostvare svoj puni potencijal kako bi svojim zaposlenicima i klijentima pružili humano korisničko iskustvo.
DAMIRKA PONGRAČIĆ
Prepoznavanje ključnih dionika koji su uključeni u određeni proces.
Promatranje korisnika / ključnih dionika u prirodnom okruženju i specifičnim situacijama.
Strukturirani razgovor s korisnicima / ključnim dionicima kojim se stječe uvid u njihove ključne potrebe i frustracije.
Definiranje vizualnog prikaza koraka u korisnikovom putovanju, kroz potrebe, frustracije i dodirne točke.
Analiza funkcionalnosti korisničkog sučelja web stranica i aplikacija.
Pregled najznačajnijih trendova vezanih za određeni proces i industriju.
Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja i ključnim potrebama.
Popis svih dionika uključenih u određeni proces.
Grafička tehnika koja prikazuje funkcionalnosti određenog procesa ispod i iznad razine vidljivosti korisnika.
Metoda razvoja prototipova usluga i proizvoda na jednostavan i ekonomičan način.
Metoda definiranja, opisivanja, propitivanja i usmjeravanja poslovnog modela.
Prikaz faza odnosa kompanije s korisnikom.
13 minuta čitanja