Uspješno ispunjavanje rastućih potreba korisnika nije slučajnost, već rezultat dobro definirane i implementirane strategije.
koja je vizija vašeg poslovanja?
Želite li biti u tijeku s rastućim očekivanjima današnjih korisnika?
Želite li njihove potrebe učiniti sastavnim dijelom vaše strategije poslovanja?
Želite li transformirati svoje poslovanje i ostvariti željene ciljeve?
kako mi možemo pomoći
Strateške radionice s menadžmentom na kojima se definira željeni smjer razvoja korisničkog iskustva.
Moderirane sesije na kojima se definiraju korisničke potrebe, evaluiraju koncepti i rafiniraju prototipovi.
Kreativan, energičan događaj koji zahtjeva visok angažman sudionika u zajedničkom definiranju smjernica razvoja.
Set smjernica za dizajn korisničkog iskustva, koje uzimaju u obzir korisnika, poslovno iskustvo i strateške smjernice kompanije.
Poslovna ili marketinška izjava koja definira relevantnost, vrijednost i kompetitivnu prednost proizvoda ili usluge.
Mapa svih interakcija korisnika s kompanijom.
Set ključnih mjera koje osiguravaju provedbu i implementaciju izvrsnog korisničkog iskustva.
Okvir za prioritizaciju većeg broja inicijativa prema njihovom utjecaju i izvedivosti.
Plan aktivnosti koji osigurava dosljednost u pružanju usluge u svim dodirnim točkama.
13 minuta čitanja