Strategija za humano korisničko iskustvo

Kvaliteta odnosa s korisnikom odlučit će pobjeđujete li ili gubite bitku s konkurencijom.

Uspješno ispunjavanje rastućih potreba korisnika nije slučajnost, već rezultat dobro definirane i implementirane strategije.

koja je vizija vašeg poslovanja?

1

Želite li biti u tijeku s rastućim očekivanjima današnjih korisnika?

2

Želite li njihove potrebe učiniti sastavnim dijelom vaše strategije poslovanja?

3

Želite li transformirati svoje poslovanje i ostvariti željene ciljeve?

kako mi možemo pomoći

U suradnji s klijentima iz različitih sektora i industrija zajedničkim trudom kreiramo strategiju humanog korisničkog iskustva.
Pomažemo vam u identificiranju područja i aktivnosti kojima ćete graditi dugoročan odnos s korisnicima i osigurati napredak poslovanja.

Metode

Radionice s ključnim dionicima

Strateške radionice s menadžmentom na kojima se definira željeni smjer razvoja korisničkog iskustva.

Co-creation
radionice

Moderirane sesije na kojima se definiraju korisničke potrebe, evaluiraju koncepti i rafiniraju prototipovi.

Innovation
Jam

Kreativan, energičan događaj koji zahtjeva visok angažman sudionika u zajedničkom definiranju smjernica razvoja.

Ishodi

Principi dizajna iskustva

Set smjernica za dizajn korisničkog iskustva, koje uzimaju u obzir korisnika, poslovno iskustvo i strateške smjernice kompanije.

Value proposition

Poslovna ili marketinška izjava koja definira relevantnost, vrijednost i kompetitivnu prednost proizvoda ili usluge.

Mapa dodirnih
točaka

Mapa svih interakcija korisnika s kompanijom.

Ključne implementacijske mjere

Set ključnih mjera koje osiguravaju provedbu i implementaciju izvrsnog korisničkog iskustva.

Prioritizacijska matrica

Okvir za prioritizaciju većeg broja inicijativa prema njihovom utjecaju i izvedivosti.

Vremenski plan aktivnosti

Plan aktivnosti koji osigurava dosljednost u pružanju usluge u svim dodirnim točkama.

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja