Pohvalno je što ulažeš u vlastito usavršavanje i brineš o razvoju svojih vještina. Predlažemo da nam se javiš, dodatno razviješ svoje vještine i primiš potvrdu struke.
kome je namijenjen
Svima koji žele steći praktično iskustvo, pronaći posao u kontaktnom centru i biti konkurentni na natječajima za posao u području korisničke podrške.
CX Agent program je namijenjen svima koji nemaju iskustvo rada u kontaktnom centru ILI žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje imaju.
što ćeš naučiti
Prvi modul namijenjen je svima koji žele savladati osnove komunikacije, osvijestiti poslovnu ulogu i razviti vještine poslovne komunikacije
saznaj višeKroz modul „Telefonska komunikacija“ polaznici će naučiti standarde poslovne komunikacije telefonom, te kako ostaviti dobar dojam na korisnike i kupce.
saznaj višeModul „E-mail komunikacija“ namijenjen je svima koji žele naučiti standarde poslovne komunikacije e-mailom, zakonitosti e-mail komunikacije i osnove pisane korespondencije.
saznaj višeOvaj modul je za sve one koji u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima koriste chat i žele razviti vještine pisane komunikacije kao i savladati standarde komunikacije na chatu.
saznaj višePeti modul namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine. Kroz ovaj modul polaznici će naučiti kako prodavati uz brigu o korisnicima kroz 7 koraka savjetodavne prodajne.
saznaj višePosljednji modul namijenjen je svima koji žele znati kako upravljati vlastitim emocijama u poslu, nositi se sa stresnim situacijama i zahtjevnim sugovornicima te kako odgovarati na reklamacije korisnika.
saznaj višeSlušanje modula i pristupanje programu online, neovisno o mjestu stanovanja.
Mogućnost učenja od trenerica sa više od 10 godina iskustva u radu s djelatnicima korisniče podrške (ali i iskustvom rada u kontaktnom centru)
Jedina potvrda struke kontaktnih centara za izvrsnost u pružanju korisničkog iskustva.
proces polaganja
Proces se sastoji od dva dijela pisanog i usmenog (oba dijela ispita se provode online). Usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.
Samostalna priprema
Pisani dio (kratki opis)
Usmeni dio (kratki opis)
tim
Naš tim čine treneri s višegodišnjim iskustvom rada u kontaktnim centrima i ljudskim resursima različitih industrija.
Godina iskustva u razvoju djelatnika korisničkih službi i kontaktnih centara.
Suradnji s vodećim kompanijama u području razvoja djelatnika i vrhunskog korisničkog iskustva
Educiranih djelatnika kontaktnih centara i poslovnica
Educiranih voditelja/supervizora kroz program Contact Center Akademije
Prijavi se za CX Agenta i postani ekspert za vrhunsko korisničko iskustvo.
Upiši tečajProces certifikacije se u potpunosti odvija online te se sastoji od pismenog i usmenog dijela. Usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.
Količina pripreme prije pristupanja pismenom dijelu ispita ovisi o predznanju i prethodnom iskustvu polaznika. Dostupni e-learning moduli i vježbe dovoljne su za kvalitetnu pripremu.
Cijena pristupanja CX agent programu iznosi 60 €.
CX Agent program ne uključuje standarde koje svaka kompanija propisuje za sebe. Cilj programa je svladavanje ključnih vještina uz koje se lako prilagoditi potrebama različitih kompanija i korisnika.
CX Agent program namijenjen je svima koji nemaju prethodno iskustvo rada u kontaktnom centru, ali i onima koji žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje već imaju. To znači da prethodno iskustvo nije potrebno, međutim samostalna priprema uz dostupne materijale je nužna za uspješno polaganje ispita.
Nakon uspješnog polaganja oba dijela ispita, svakom polazniku će digitalnim putem biti uručena potvrda o uspješnom polaganju CX Agent programa.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju putem maila info@radilica.hr.
Kontinuirani i individualni razvoj najbolji je način usvajanja i razvoja vještina. Javite nam se i provjerite koji je vaš razvojni put i kako vam mi možemo pružiti podršku na tom putovanju.
13 minuta čitanja