usluge

Edukacija i razvoj zaposlenika

Preduvjet za postizanje humanog
korisničkog iskustva je zadovoljan, educiran i motiviran djelatnik. 

Individualizirani pristup razvoju vještina jedini je provjereni put do uspjeha, bilo da se radi o voditelju, treneru ili djelatniku zaposlenom u komunikaciji s korisnikom.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite unaprijediti komunikacijske i prodajne vještine djelatnika?

2

Zanima vas kako motivirati djelatnike i povećati njihovu produktivnost?

3

Važno vam je da je edukacija interaktivna, a da su obrađivane vježbe i relevantni primjeri iz svakodnevnog posla polaznika?

kako VAM mi možemo pomoći

U suradnji s nama razvijte vještine
djelatnika ili produbite znanje o upravljanju timovima, procesima i
tehnologijom, a sve u svrhu postizanja vrhunskog i prije svega humanog
korisničkog iskustva kako biste ostvarili poslovne ciljeve kompanije.

teme edukacije

Poslovne vještine

Pogledaj radionice

Vještine vođenja

Pogledaj radionice

Design Thinking

Pogledaj radionice

Train The Trainer

Pogledaj radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja