o projektu
Projekt Internacionalizacije poslovanja poduzeća uključuje sudjelovanje na međunarodnim sajmovima izvan Hrvatske na kojima tvrtka Radilica predstavlja svoje usluge. Ciljani segment su tvrtke koje imaju pozivne centre odnosno veliki naglasak stavljaju na korisničko iskustvo.
Ideja je postati vodeća kompanija u regiji u području korisničkog iskustva i razvoja agenata.
ciljevi projekta i očekivani rezultati
- upoznavanje novih tržišta
- jačanje međunarodne konkurentnosti
- plasiranje usluga na inozemna tržišta
ukupna vrijednost projekta
Ukupna vrijednost projekta: 251.611,20 kn
Bespovratna sredstva: 213.844,36 kn
razdoblje provedbe projekta
Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Razdoblje provedbe projekta: 1. veljače 2019. - 1. prosinca 2022.
važne poveznice
13 minuta čitanja