novosti

MeetUP

16. MeetUP - Novo normalno

Drukčiji od svih dosadašnjih, 16. MeetUp s nazivom Novo normalno održao se preko online platforme. Panelisti, generalni menadžeri iz telekomunikacijskog sektora i dostavnih službi osvrnuli su se na znatne promjene u poslovanju koje im je donijelo razdoblje pandemije. Uvod u diskusiju dala je psihologinja prezentacijom, osvrnuvši se na doživljena emocionalna iskustva, karakteristike remote načina rada te kompetencije djelatnika koje dovode do brze prilagodbe na krizni period.

MeetUP

15.MeetUP+ "KPI-evi novog doba"

Razmišljajući o ključnim pokazateljima uspješnosti koje ćemo pratiti u budućnosti, 15. MeetUP smo posvetili upravo toj temi: „KPI-evi novog doba“. Posebno izdanje pod nazivom MeetUP+ okupilo je zajednicu voditelja kontaktnih centara renomiranih kompanija, a održao se u srijedu 2. listopada 2019. u Egoist Baru Cvjetno.

MeetUP

14.MeetUP - "Trendovi u zapošljavanju različitih generacija"

Suočeni s pitanjem koje nam postavlja sve više kompanija- „Kako pronaći kvalitetne zaposlenike?“, 14. MeetUP smo posvetili temi „Trendovi u zapošljavanju različitih generacija“. MeetUP se održao u utorak 19. veljače 2019. u 9:00 sati u Photo Studiju Katran, na adresi Radnička 27.

Događaj

Zagreb Service Jam | 29.-31.3.2019.

Zagreb Service Jam dio je globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 29. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.

Vijest

Radilica sudjeluje na projektu Korisničko iskustvo budućnosti

Radilica je službeno dio projekta Korisničko iskustvo budućnosti – Pametne specijalizacije i suvremene tehnologije komunikacije i kolaboracije (akronima IRI Hyper) na kojem, u svojstvu partnera surađuju s Fakultetom organizacije i informatike (foi.hr) i nositeljem projekta tvrtkom Sedam IT (www.sedamit.hr).

Vijest

Lansirali smo CX.hr, prvi portal u Hrvatskoj posvećen korisničkom iskustvu

U današnjem poslovnom svijetu, korisničko iskustvo (Customer Experience) je glavna kompetitivna prednost, a CX.hr portal nudi odgovor na pitanje – kako je ostvariti?

MeetUP

Održan je 13. MeetUP te su dodjeljene godišnje nagrade Contact Centar Akademija

13. Meet UP održan je 25. rujna u Photo Studiu Katran. Tema Meet UP-a bila je „Gamifikacija“, odnosno primjena gamifikacije u radnom okruženju.

MeetUP

12.MeetUP CCA – ''Chatbotovi u službi korisničkog iskustva''

13. lipnja, 2018. u Katran Photo Studiju održan je 12. MeetUP na temu „Chatbotovi u službi korisničkog iskustva.

Događaj

Uspješno završen 1. Zagreb Government Jam

Hrvatski predstavnici sudjelovali u globalnom natjecanju koje se održava u više od 30 lokacija u svijetu te pokazali kako je moguće riješiti izazove javnog sektora u 48 sati

MeetUP

11.MeetUP CCA – ''Design thinking i Service design u službi korisničkog iskustva (CX)''

11. MeetUP Contact Center Akademije održan je 05. listopada 2017. u Kaptol Boutique Cinema. Tema MeetUP-a bila je primjena design thinking metodologije u svrhu unaprjeđenja korisničkog iskustva. Nakon interaktivnog predavanja, dodjeljene su godišnje nagrade za najbolji kontaktni centar, najboljeg djelatnika te najboljeg voditelja kontaktnog centra u 2016. godini.

MeetUP

10.MeetUP CCA – "CX - Samo buzz word ili priča koja drži vodu?"

Deseti MeetUP održali smo 10.svibnja 2017., u Kaptol Boutique Cinema. Tema susreta je bila usko vezana uz korisničko iskustvo, bihevioralnu ekonomiju i razvoj kompanija usmjerenih na korisnika pod nazivom „CX samo buzz word ili priča koja drži vodu?“.

MeetUP

9.MeetUP CCA - Milenijalci - korisnici nove generacije

9. MeetUP Contact Center Akademije, održan 29.rujna 2016.godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje je započelo panelom, nakon kojeg je uslijedila dodjela nagrade za Najbolji kontaktni centar te najboljeg djelatnika u 2015. godini.

MeetUP

8.MeetUP CCA - Omnichannel

Osmi MeetUP održali smo 02.lipnja 2016., u 16:00 sati u Novinarskom domu, a diskutirali smo o novim trendovima usklađivanja kanala komunikacije te potrebnoj prilagodbi edukacije agenata i procesa u skladu s novitetima.

MeetUP

7.MeetUP CCA - Kontaktni centri budućnosti

Sedmi MeetUP održali smo 25.2.2016., u 16:00 sati, u Novinarskom domu.

MeetUP

6.MeetUP CCA - Kontaktni centar u očima Uprave

6. MeetUP Contact Center Akademije, održan 1.10.2015. godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje smo započeli okruglim stolom na kojem su sudjelovali članovi Uprava renomiranih hrvatskih kompanija iz različitih industrija. Nakon okruglog stola, po prvi puta u Hrvatskoj, dodijeljene su Nagrade za najbolji kontaktni centar te djelatnika u 2014. godini.

MeetUP

5. MeetUP CCA

S ciljem dijeljenja iskustava među sudionicima te dobivanja konkretnih rješenja i ideja primjenjivih u svakodnevnom radu u kontaktnim centrima, 28. svibnja 2015., u 16:00 sati, u Muzeju Suvremene Umjetnosti, uspješno smo održali i 5. MeetUP.

MeetUP

4. MeetUP CCA

Četvrti MeetUP održali smo 12. 2. 2015., u 16:00 sati, u Muzeju Suvremene Umjetnosti, kao i do sada, s ciljem dijeljenja iskustava među sudionicima i dobivanja konkretnih rješenja za svakodnevni rad u kontaktnim centrima.

MeetUP

3. MeetUP CCA

Tema trećeg MeetUP- a u 2014. godini bila je sigurnost i zaštita pri radu, a svoja znanja iz tog područja sa sudionicima MeetUP-a podijelio je predavač Perica Frković, diplomirani inženjer sigurnosti na radu. Događaj je okupio sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije.

MeetUP

2. MeetUP CCA

Drugi MeetUP okupio je sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije. Stručnjaci iz renomirane hrvatske agencije za društvene medije i content marketing Jasno & Glasno podijelili su svoja znanja i dugogodišnje iskustvo o upravljanju društvenim mrežama kroz interaktivnu prezentaciju.

MeetUP

1. MeetUP CCA

Prvi MeetUP je posjetilo šezdesetak voditelja kontaktnih centara renomiranih hrvatskih kompanija. Tema ovog MeetUP-a bile su pravne aktualnosti i zakonske regulative, koje su usko vezane uz operativan rad timova kao što su snimanje poziva, odlazne kampanje, odnosno pozivanje korisnika, smjenski rad i rad studenata te druge relevantne teme.

Vijest

Radilica sudjeluje na projektu Korisničko iskustvo budućnosti

Radilica je službeno dio projekta Korisničko iskustvo budućnosti – Pametne specijalizacije i suvremene tehnologije komunikacije i kolaboracije (akronima IRI Hyper) na kojem, u svojstvu partnera surađuju s Fakultetom organizacije i informatike (foi.hr) i nositeljem projekta tvrtkom Sedam IT (www.sedamit.hr).

Vijest

Lansirali smo CX.hr, prvi portal u Hrvatskoj posvećen korisničkom iskustvu

U današnjem poslovnom svijetu, korisničko iskustvo (Customer Experience) je glavna kompetitivna prednost, a CX.hr portal nudi odgovor na pitanje – kako je ostvariti?

MeetUP

16. MeetUP - Novo normalno

Drukčiji od svih dosadašnjih, 16. MeetUp s nazivom Novo normalno održao se preko online platforme. Panelisti, generalni menadžeri iz telekomunikacijskog sektora i dostavnih službi osvrnuli su se na znatne promjene u poslovanju koje im je donijelo razdoblje pandemije. Uvod u diskusiju dala je psihologinja prezentacijom, osvrnuvši se na doživljena emocionalna iskustva, karakteristike remote načina rada te kompetencije djelatnika koje dovode do brze prilagodbe na krizni period.

MeetUP

15.MeetUP+ "KPI-evi novog doba"

Razmišljajući o ključnim pokazateljima uspješnosti koje ćemo pratiti u budućnosti, 15. MeetUP smo posvetili upravo toj temi: „KPI-evi novog doba“. Posebno izdanje pod nazivom MeetUP+ okupilo je zajednicu voditelja kontaktnih centara renomiranih kompanija, a održao se u srijedu 2. listopada 2019. u Egoist Baru Cvjetno.

MeetUP

14.MeetUP - "Trendovi u zapošljavanju različitih generacija"

Suočeni s pitanjem koje nam postavlja sve više kompanija- „Kako pronaći kvalitetne zaposlenike?“, 14. MeetUP smo posvetili temi „Trendovi u zapošljavanju različitih generacija“. MeetUP se održao u utorak 19. veljače 2019. u 9:00 sati u Photo Studiju Katran, na adresi Radnička 27.

MeetUP

Održan je 13. MeetUP te su dodjeljene godišnje nagrade Contact Centar Akademija

13. Meet UP održan je 25. rujna u Photo Studiu Katran. Tema Meet UP-a bila je „Gamifikacija“, odnosno primjena gamifikacije u radnom okruženju.

MeetUP

12.MeetUP CCA – ''Chatbotovi u službi korisničkog iskustva''

13. lipnja, 2018. u Katran Photo Studiju održan je 12. MeetUP na temu „Chatbotovi u službi korisničkog iskustva.

MeetUP

11.MeetUP CCA – ''Design thinking i Service design u službi korisničkog iskustva (CX)''

11. MeetUP Contact Center Akademije održan je 05. listopada 2017. u Kaptol Boutique Cinema. Tema MeetUP-a bila je primjena design thinking metodologije u svrhu unaprjeđenja korisničkog iskustva. Nakon interaktivnog predavanja, dodjeljene su godišnje nagrade za najbolji kontaktni centar, najboljeg djelatnika te najboljeg voditelja kontaktnog centra u 2016. godini.

MeetUP

10.MeetUP CCA – "CX - Samo buzz word ili priča koja drži vodu?"

Deseti MeetUP održali smo 10.svibnja 2017., u Kaptol Boutique Cinema. Tema susreta je bila usko vezana uz korisničko iskustvo, bihevioralnu ekonomiju i razvoj kompanija usmjerenih na korisnika pod nazivom „CX samo buzz word ili priča koja drži vodu?“.

MeetUP

9.MeetUP CCA - Milenijalci - korisnici nove generacije

9. MeetUP Contact Center Akademije, održan 29.rujna 2016.godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje je započelo panelom, nakon kojeg je uslijedila dodjela nagrade za Najbolji kontaktni centar te najboljeg djelatnika u 2015. godini.

MeetUP

8.MeetUP CCA - Omnichannel

Osmi MeetUP održali smo 02.lipnja 2016., u 16:00 sati u Novinarskom domu, a diskutirali smo o novim trendovima usklađivanja kanala komunikacije te potrebnoj prilagodbi edukacije agenata i procesa u skladu s novitetima.

MeetUP

7.MeetUP CCA - Kontaktni centri budućnosti

Sedmi MeetUP održali smo 25.2.2016., u 16:00 sati, u Novinarskom domu.

MeetUP

6.MeetUP CCA - Kontaktni centar u očima Uprave

6. MeetUP Contact Center Akademije, održan 1.10.2015. godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje smo započeli okruglim stolom na kojem su sudjelovali članovi Uprava renomiranih hrvatskih kompanija iz različitih industrija. Nakon okruglog stola, po prvi puta u Hrvatskoj, dodijeljene su Nagrade za najbolji kontaktni centar te djelatnika u 2014. godini.

MeetUP

5. MeetUP CCA

S ciljem dijeljenja iskustava među sudionicima te dobivanja konkretnih rješenja i ideja primjenjivih u svakodnevnom radu u kontaktnim centrima, 28. svibnja 2015., u 16:00 sati, u Muzeju Suvremene Umjetnosti, uspješno smo održali i 5. MeetUP.

MeetUP

4. MeetUP CCA

Četvrti MeetUP održali smo 12. 2. 2015., u 16:00 sati, u Muzeju Suvremene Umjetnosti, kao i do sada, s ciljem dijeljenja iskustava među sudionicima i dobivanja konkretnih rješenja za svakodnevni rad u kontaktnim centrima.

MeetUP

3. MeetUP CCA

Tema trećeg MeetUP- a u 2014. godini bila je sigurnost i zaštita pri radu, a svoja znanja iz tog područja sa sudionicima MeetUP-a podijelio je predavač Perica Frković, diplomirani inženjer sigurnosti na radu. Događaj je okupio sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije.

MeetUP

2. MeetUP CCA

Drugi MeetUP okupio je sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije. Stručnjaci iz renomirane hrvatske agencije za društvene medije i content marketing Jasno & Glasno podijelili su svoja znanja i dugogodišnje iskustvo o upravljanju društvenim mrežama kroz interaktivnu prezentaciju.

MeetUP

1. MeetUP CCA

Prvi MeetUP je posjetilo šezdesetak voditelja kontaktnih centara renomiranih hrvatskih kompanija. Tema ovog MeetUP-a bile su pravne aktualnosti i zakonske regulative, koje su usko vezane uz operativan rad timova kao što su snimanje poziva, odlazne kampanje, odnosno pozivanje korisnika, smjenski rad i rad studenata te druge relevantne teme.

Događaj

Zagreb Service Jam | 29.-31.3.2019.

Zagreb Service Jam dio je globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 29. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.

Događaj

Uspješno završen 1. Zagreb Government Jam

Hrvatski predstavnici sudjelovali u globalnom natjecanju koje se održava u više od 30 lokacija u svijetu te pokazali kako je moguće riješiti izazove javnog sektora u 48 sati

događanja

događanja

događanja

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja