Zaključak interaktivne diskusije je bio da upravljanje društvenim mrežama svakako treba biti smješteno u kontaktni centar, bilo da kompanije imaju inhouse community managere ili da ovaj posao obavlja community manager vanjske agencije u suradnji s kontaktnim centrom. Voditelji i kompanije koji žele upravljanje društvenim mrežama integrirati u kontaktne centre trebaju pronaći pravu mjeru, odnosno balans između ispunjavanja potreba i očekivanja korisnika, poznavanja prirode i funkcioniranja društvenih mreža, te ciljeva kompanije i očekivanih prihoda.
Upravo je taj balans jedan od najvećih izazova koji je stavljen pred industriju kontaktnih centara kada je u pitanju integracija i upravljanje društvenim mrežama. Uz to, potrebno je znati na kojim društvenim mrežama se korisnici nalaze, na koji način komuniciraju te svakako treba pripremiti strategiju komunikacije i educirati djelatnike koji će komunicirati s korisnicima u javnoj sferi.
Nakon predavanja, u neformalnoj atmosferi predstavljena su iskustva djelatnika Vipneta koji su uspješno integrirali upravljanje društvenim mrežama u kontaktni centar. Nakon formalnog dijela direktori, voditelji i supervizori renomiranih kompanija dijelili su iskustva, znanja te su u posebno organiziranom kutku znanja saznali novitete i tehnološka dostignuća koja olakšavaju rad i upravljanje kontaktnim centrima.
Veliki odaziv sudionika, njihova uključenost i interakcija tijekom MeetUP-a pokazatelj su uspješnosti novog trenda razvoja voditeljskih timova kontaktnih centara u ovakvoj neformalnoj, klupskoj atmosferi.
Kao i na prethodnom MeetUP-u posebno se zahvaljujemo generalnom sponzoru Sedam IT-u, zahvaljujući kojem je uspješno održan i 2. MeetUP, sponzorima Comping- u i Asseco SEE d.o.o. te medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.
13 minuta čitanja