Održan je 21. MeetUP Radilice

21. Radilica MeetUP pod nazivom "A[I]gent - AI u kontaktnim centrima" održan je 6.6.2024. u Kaptol centru. Sretni smo što je MeetUP ponovno privukao brojne stručnjake iz industrije kontaktnih centara. Okupljeni su imali priliku čuti zanimljiva predavanja i sudjelovati u panel diskusiji o budućnosti umjetne inteligencije u kontakt centrima.

MeetUP je otvoren prezentacijom "Budućnost AI u korisničkim servisima" Tvrtka Stošića iz Avaye.

Nakon Tvrtkovog inspirativnog govora, uslijedile su prezentacije finalista Godišnje nagrade CX.hr portala za 2023. godinu u kategoriji "Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta". Svoje prezentacije su predstavili Jelena Oreščanin iz A1, Daniel Koraca iz Valamara i Vedran Mrvica iz Zagrebačke banke.

Uslijedila je prezentacija Marija Turčića tvrtke ASEE na temu "Dinamičnih 15 - Retrospektiva kontaktnih centara", nakon čega je održana panel diskusija članova komisije za Godišnju nagradu CX.hr portala. Diskusiju je moderirala Damirka Pongračić iz Radilice, a sudjelovali su Matija Pavelić (SQA Consulting), Petra Bašić (Infobip), Žolt Beneš (Trancom) i Mira Pavić (A1).

Jedan od najiščekivanijih dijelova MeetUP-a bila je dodjela Godišnjih nagrada CX.hr portala za 2023. godinu. Ove godine nagrađeni su:

  • Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta: Valamar Riviera d.d.
  • Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta: Croatia osiguranje d.d. - LAQO
  • Najbolje korisničko iskustvo: Croatia osiguranje d.d. – LAQO
  • Najbolji voditelj tima: Mila Nežić, Aminess Hospitality Group d.o.o.
  • Najbolji djelatnik: Luka Lucić, ZUBAK GRUPA D.O.O. (ORYX ASISTENCIJA)
  • Najbolji timski duh: Maistra Hospitality Group

Nakon svečane dodjele nagrada, uslijedila je razmjena iskustva i neformalno druženje uz ručak, gdje su sudionici mogli produbiti svoja znanja i povezati se s kolegama iz struke.

Posebno se zahvaljujemo partnerima koji su pomogli u organizaciji ovog MeetUP-a: ASEE i Agilcon.

21. Radilica MeetUP bio je iznimno uspješan događaj koji je okupio stručnjake i entuzijaste iz svijeta kontaktnih centara i korisničkih servisa. Tema umjetne inteligencije i njenog utjecaja na ovu industriju izazvala je veliki interes, a dodjela nagrada CX.hr portala dodatno je podigla vrijednost ovog događaja. Veselimo se budućim Meetupovima i novim prilikama za razmjenu znanja i iskustava.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja