MeetUP

Održan je 13. MeetUP te su dodjeljene godišnje nagrade Contact Centar Akademija

13. Meet UP održan je 25. rujna u Photo Studiu Katran. Tema Meet UP-a bila je „Gamifikacija“, odnosno primjena gamifikacije u radnom okruženju.

Prvu veliku vijest na 13. MeetUP-u, pokretanje CX.hr portala,predstavio je direktor Radilice Hrvoje Pranjić-Anušić. Uz premijerno prikazivanjeportala, teaserom je najavljen iedukativni online sadržaj u obliku e-learninga.

CX.hr je prvi portal koji obuhvaća teme iz industrije korisničkog iskustva, na kojem među ostalima voditelji i djelatnici kontaktnih centara nesebično dijele svoja iskustva, savjete i primjere iz prakse. Prvi autori na portalu, Branka Šagovac, Andrijana Filipović i Hrvoje Odak,predstavili su svoje kategorije i teme. Hrvoje Odak naglasio je kako ga jepisanju na CX.hr portalu privukla činjenica da je customer experience danas važniji od marketinga.

Nakon predstavljanja portala, održan je panel na temu "Gamifikacije"Mirna Koričan Lajtman, stručnjakinja u polju ljudskih potencijala sa Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta, vodila je panel na kojem su sudjelovali stručnjaci iz područja gamifikacije.

Panelisti Kristijan Zimmer kao nezavisni IT stručnjak, Ana Spasojević iz Nanobita, Ivan Škojo izReRoota te Antea Dušman i Stefano Krizmanić iz Transcoma podijelili su iskustva s gamifikacijom u svojim kompanijama te približili publici ovaj zanimljiv pojam. Gamifikacija je zapravo proces koji uključuje primjenu game dizajn elemenata na non-game kontekst, odnosno na radno okruženje. Cilj je motivirati djelatnike u ostvarivanju ciljeva i razviti osjećaj koji nam obično pobuđuje igranje igrica.Gamifikacija također pomaže ostvarivanju dinamike na rutiniranim poslova u kontaktnim centrima.

Panelisti iz Transcoma podijelili su svoje iskustvo koje skupljaju od početka 2017.godine na temu gamifikacije. Kroz učenje, igre i kvizove uspjeli su povećati mnoge KPI-eve ali i poboljšati znanje djelatnika za čak 10%.

Panelistima je publika postavljala pitanja i time pokazala kako već promišljamo o procesu gamifikacije, koliko smo znatiželjni ali i spremni prilagoditi ovu metodugotovo svim industrijama.

U drugom dijelu MeetUP-a dodijeljene su godišnje nagrade Contact Center AkademijeDamirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica i osnivačica Contact Center Akademije, predstavila je dobitnike u kategorijama Najboljeg kontaktnog centra do 30 i s 31 i više radnih mjesta, Najboljeg djelatnika i Najboljeg voditelja kontaktnog centra, a po prvi puta je dodijeljena i nagrada za Najbolje korisničko iskustvo.

Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:

·       Najbolji kontaktni centar (do 30 radnihmjesta) - DHL International d.o.o.

·       Najbolji kontaktni centar (s 31 i više radnih mjesta) - Zagrebačka banka d.d.

·       Najbolji djelatnik kontaktnog centra - Anton Sokolović, Transcom Worldwide d.o.o.

·       Najbolji voditelj tima u kontaktnom centru - Petar Ćuk, Mediatoolkit d.o.o.

·       Najbolje korisničko iskustvo - Erste&Steiermärkische Bankd.d.

Pobjednicima su uručene posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost i uspjeh postignut u 2017. godini. Nagrade djelatnicima omogućio je generalni sponzor i partner tvrtka Sedam IT.

Posebno se zahvaljujemo našim sponzorima i dugogodišnjim partnerima Sedam IT-u i Transcomu koji su još jednom pomogli urealizaciji MeetUP-a.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja