MeetUP

10.MeetUP CCA – "CX - Samo buzz word ili priča koja drži vodu?"

Deseti MeetUP održali smo 10.svibnja 2017., u Kaptol Boutique Cinema. Tema susreta je bila usko vezana uz korisničko iskustvo, bihevioralnu ekonomiju i razvoj kompanija usmjerenih na korisnika pod nazivom „CX samo buzz word ili priča koja drži vodu?“.

Jubilarni deseti MeetUP Contact Centar Akademije privukao je više od 150 gostiju, voditelje kontaktnih centara, marketinga, odjela iz različitih industrija, a prvenstveno iz industrije financija i telekomunikacija.

Jelena Oreščanin, direktorica Službe za korisnike u VIPnetu, prezentirala je trendove u korisničkom iskustvu stavljajući naglasak na digitalne kanale i važnost povezanosti informacija koje korisnik traži ili daje na svakom kanalu komunikacije koji mu kompanija omogućava. Da bi se korisnicima pružilo najbolje iskustvo veliku pažnju treba posvetiti i djelatnicima koji su u direktnom kontaktu s njima.

Drugi predavač, Boris Šurija, bihevioralni psiholog iz tvrtke Behave, svojom je prezentacijom posebno zainteresirao publiku te kroz temu "Ivica i Marica ili CX tragovi kroz svaki brand touchpoint" dao do znanja da su podaci nova nafta. Boris je savjetovao svima da je nužno izaći iz sigurnosti ureda i podignuti glavu od standardnih statističkih podataka. Tek kada osobe osvijeste važnost otkrivanja ljudskih potreba i želja kroz direktnu komunikaciju s korisnicima ili njihovo opažanje, mogu dobiti konkretne inpute za unapređenje svojih usluga ili proizvoda. Boris navodi kako su "upravo ljudi i djelatnici ti koji čine razliku u diferenciranju proizvoda i usluga od konkurencije."

Cijelu priču, kroz prikaz konkretnog slučaja, zaokružila je direktorica CRM-a i alternativnih kanala Raiffeisen banke - Ivana Hobolja Škrtić. Kroz projekt "Customer centricity" prikazala nam je kako promjene CX mindesta može biti izazovno, ali itekako korisno za povećanje angažmana i osposobljenosti djelatnika. Da bi se cijelu organizaciju osvijestilo o važnosti boljeg odnosa prema korisniku, Ivana navodi kako promjene trebaju biti pokrenute od vrha.

Damirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica, osnivačica Contact Center Akademije i MeetUP-a, najavila je Godišnju nagradu Contact Center Akademije koja će uz već postojeće kategorije Najboljeg kontaktnog centra, Najboljeg djelatnika po prvi puta dodijeliti nagradu i Najboljem partnerstvu u outsourcingu i Najboljem voditelju tima. Svi zainteresirani predstavnici kontakt centara moći će se prijaviti od 25.05.2017. preko službene stranice akademija.cc.

Ulaganje u nove tehnologije i kanale od izuzetne je važnosti, ali ulaganje u djelatnike i njihovo zadovoljstvo je ono što će u konačnici rezultirati pružanjem kvalitetne usluge uz iznimno korisničko iskustvo, glavni je zaključak MeetUP-a.

Nakon diskusije, sudionici su nastavili druženje i razmjenu iskustava u opuštenoj atmosferi te su u posebnom kutku znanja mogli istestirati novi proizvod Pozzito.

Posebno se zahvaljujemo našem generalnom sponzoru i partneru tvrtki Sedam IT koji nam već četvrtu godinu pomaže u realizaciji MeetUP-a.

U 2017. godini planiramo održati još jedan MeetUP, u listopadu kada ćemo i proglasiti pobjednike Godišnje Nagrade u svim kategorijama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja