Posljednji MeetUP u 2014. godini otvorio je stroj koji govori - sintetizator govora tvrtke Alfanum, koji je sudionicima pokazao nova tehnološka dostignuća koja mogu olakšati i unaprijediti rad u kontaktnim centrima.
Nakon toga je predavač, diplomirani inženjer sigurnosti na radu iz tvrtke Metroalfa, Perica Frković pojasnio koje su obveze poslodavca u domeni zaštite na radu, zakonske zahtjeve i propise koje treba ispunjavati radno mjesto za računalom, te u konačnici kako ispuniti te zahtjeve i zaštiti djelatnike od stresora. Sudionici su tako čuli više o propisanim veličinama prostora, karakteristikama namještaja i opreme koji trebaju biti u skladu sa standardima i propisima. Polaznici su saznali koji su najveći napori koje doživljavaju djelatnici kontaktnih centara. Najčešći napori u radu na telefonu i računalu su napori vida, te statodinamički napori kao što su bolovi u području ruku, vrata i kralježnice, te na kraju psihofiziološki kao što su umor, manjak koncentracije, depresija te ostali koji su izazvani stresom. Tijekom predavanja Perica je podijelio iskustva i znanja o tome kako pojedine napore premostiti, te kako je moguće radna mjesta preoblikovati kako bi ti napori bili što manji. Zainteresirani su mogli i isprobati kratke vježbe koje mogu ublažiti pojedine napore. Sudionici su rado dijelili vlastita iskustva i rješenja, a zajednički zaključak je svakako bio kako je buka jedan od najvećih izazova koju kontaktni centri trebaju premostiti.
Nakon formalnog dijela MeetUP-a, direktori, voditelji i supervizori dijelili su iskustva u opuštenoj atmosferi. U posebno organiziranom kutku znanja saznali su novitete i tehnološka dostignuća, koja razvija uspješna hrvatska kompanija Sedam IT, a koja olakšavaju rad, izvještavanje i upravljanje odnosima s korisnicima, te unaprjeđuju rad agenata i njihov razvoj. U kutku znanja sudionici su mogli saznati više i o sintetizatoru govora tvrtke Alfanum, kao i dobiti konkretna rješenja iz domene zaštite na radu u kutku tvrtke Metroalfa.
Veliki odaziv sudionika na sva tri ovogodišnja MeetUP-a, njihova uključenost i interakcija pokazatelj su kako postoji veliki interes i potreba za dijeljenjem praktičnih iskustava iz svakodnevnog upravljanja kontaktnim centrima. Upravo kontaktni centri imaju posebnosti u radu koje samo kolege iz branše mogu razumjeti i dati konkretna rješenja, te podijeliti i praktična iskustva koja su od velike koristi svim voditeljima koji se svakodnevno nalaze pred brojnim izazovima iz domene razvoja djelatnika, pravnih regulativa, operativnog vođenja, upravljanja, kao i opremanja kontaktnih centara.
Posebno se zahvaljujemo generalnom sponzoru Sedam IT-u, koji je bio podrška i pomogao u realizaciji sva tri MeetUP-a održana u 2014. godini. Također, hvala sponzoru tvrtki Alfanum te medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.
13 minuta čitanja