O samoj važnosti korisničkog iskustva (CX) smo pričali tijekom nekoliko prethodnih MeetUP-a, a ovoga puta smo naglasak odlučili staviti na sam proces kreiranja korisničkog iskustva.
Kroz design thinking metodologiju sudionike su provele članice novog CX tima Radilice, konzultantice s višegodišnjim iskustvom u području design thinkinga i upravljanja korisničkim iskustvom: Marina Milić Kravar, Katarina Pranjić, Petra Ravlić i Tea Zavacki.
Petra je sudionike uvela u design thinking metodologiju, istaknuvši da se radi o metodologiji pronalaska kreativnih i inovativnih rješenja koja u fokus stavlja potrebe korisnika. Design thinking koriste neke od vodećih kompanija u svijetu kao što su Ikea, Airbnb i KLM. Kompanije koje su primijenile design thinking metodologiju, zabilježile su povećanje zadovoljstva korisnika, ali i povećanje prihoda i profitabilnosti.
Katarina i Tea su sudionike zatim provele kroz faze i neke od alata design thinking procesa na konkretnom primjeru. Sudionici su u paru i samostalno primjenili pojedine alate, a jedan od parova je na samom kraju procesa svoje rješenje prezentirao te je za to i nagrađen. Nakon praktičnog dijela, Marina je zaključila s najboljim primjerima poslovnih i korisničkih rješenja koja su nastala primjenom design thinking metodologije.
Program MeetUP-a zaokružili smo dodjelom godišnjih nagrada. Damirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica, osnivačica Contact Center Akademije i MeetUP-a, predstavila je dobitnike Godišnje nagrade Contact Center Akademije u kategorijama Najboljeg kontaktnog centra, Najboljeg djelatnika i Najboljeg voditelja tima.
Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:
Iskon Internet d.d.
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:
OT-Optima telekom d.d.
Pobjednica u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru:
Ružica Avgustinović, Bluesun hotels & resorts
Pobjednik u kategoriji Najbolji voditelj u kontaktnom centru:
Zoran Gotić, OT-Optima telekom d.d.
Pobjednicima su uručene posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost i uspjeh postignut u 2016. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su Valamar Riviera d.d. i Pozzito.
Posebno se zahvaljujemo našem generalnom sponzoru i partneru Sedam IT-u koji nam već četvrtu godinu pomaže u realizaciji MeetUP-a.
13 minuta čitanja