Tko su milenijalci, kako biraju brand, koliko su lojalni te kakvu pomoć i podršku očekuju, samo su neka od pitanja o kojima su diskutirali sudionici panela: Ivana Hobolja Škrtić, Raiffeisenbank Austria d.d., Katarina Pranjić, Hrvatski Telekom, Igor Mirković, Sedam IT te Tea Zavacki, Simulus group.
Razmjenom iskustava kroz diskusiju panelisti su otvorili temu Milenijalaca i dali smjernice za početak prilagodbe svog poslovanja upravo korisnicima nove generacije. Sudionicima MeetUP-a osvješteno je da ''era Milenijalaca'' počinje. Dobili su osnovnu ideju o njihovim očekivanjima i osobinama kako bi se što bolje mogli pripremiti i ispuniti ih.
Moderator susreta bio je Tvrtko Stošić, jedan od vodećih stručnjaka u području Omnichannel-a, digitalnog angažmana kupaca, korisničkog iskustva i komunikacijske analitike u Avaya-i.
Godišnja nagrada Contact Center Akademije dodjeljuje se po drugi puta s ciljem promicanja kvalitete usluge kontaktnih centara u odnosima s korisnicima i kvaliteti usluge, kao i svijest o važnoj ulozi njihovih djelatnika u tom segmentu. Nagrada se dodjeljuje u dvije glavne kategorije: za najbolji kontaktni centar te za najboljeg djelatnika kontaktnog centra. Budući da su kontaktni centri prvi u stvaranju i održavanju odnosa s korisnicima, organizatori smatraju kako je važno da tu ulogu prepoznaju kako same organizacije, tako i tržište i krajnji korisnici.
Prijavom na natječaj, kontaktni centri dobivaju jedinstvenu priliku, usporedbom kvalitete svoga rada s radom drugih kontaktnih centara, saznati gdje se nalaze i osvijestiti prostor i mogućnosti za poboljšanje kvalitete pružene usluge. S druge pak strane, prijavljenim djelatnicima odaje se priznanje za izvrsnost te se potiče njihova motivacija i daje doprinos za daljnji razvoj i pružanje izvrsne usluge krajnjim korisnicima. Pobjednici natječaja, uz nagradu struke, imaju priliku učvrstiti dobar imidž i ostaviti odličan dojam na korisnike i partnere.
Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:
Valamar Riviera d.d.
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:
Erste & Steiermarkische bank d.d. Rijeka
Pobjednik u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru:
Mario Kovačević, Iskon Internet d.d.
Najboljim kontaktnim centrima uručene su posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost u kvaliteti i uspjeh postignut u 2015. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su generalni sponzor MeetUP- a, tvrtka SedamIT, te naš partner, tvrtka Comping, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.
13 minuta čitanja