MeetUP

8.MeetUP CCA - Omnichannel

Osmi MeetUP održali smo 02.lipnja 2016., u 16:00 sati u Novinarskom domu, a diskutirali smo o novim trendovima usklađivanja kanala komunikacije te potrebnoj prilagodbi edukacije agenata i procesa u skladu s novitetima.

Kako podići korisničko iskustvo na višu razinu korištenjem Omnichannela? - glavno je pitanje drugog ovogodišnjeg susreta.

Kroz interaktivnu radionicu, predvođenu moderatoricom Ozrenkom Dedić, direktoricom kontaktnog centra VIPneta, sudionicu su sudjelovali u kreiranju sadržaja i brainstorming-u.

Njih 40-ak podijeljeno u šest skupina, kroz tri različite podteme - Dostupnost, Snaga je u ljudima - osnažimo ih, Konzistentnost - neutralnost kanala, diskutiralo je o pitanjima vezanim uz glavnu temu - Omnichannel.

Kako prepoznati potrebe korisnika u kontkestu Omnichannel strategije?

Kako osigurati dostupnost različitih kanala, kojih?

Koja je uloga agenata u Omnichannel strategiji u (ne)tradiocnalnim kanalima?

Kako povećati prihode koristeći Omnichannel strategiju?

Kako osigurati real time informacije o korisničkim aktivnostima, ponašanju…?

Kako integriati sve kanale komunikacije?

Odgovarajući na navedena pitanja, svaka skupina došla je do svojih zaključaka. Kroz prezentacije pojedinih, za 8.MeetUP zaključili smo da je Omnnichannel zapravo, jedan kontinuitet stvaranja iskustva, kroz komunikaciju koja se odvija između korisnika i kompanije. Na različitim mjestima, u različitim situacijama, koristeći različite tehnologije, sustave, aplikacije, procese, korisničke podatke, ponašanja. Uvijek je tu pri ruci da pomogne korisniku u njegovim svakodnevnim aktivnostima. Omni opaža sve stvari. Omni bilježi. Omni stvara. Omni razmišlja i zna o korisniku više i od njega samog. Omni čini razliku i daje brandu i kompaniji vrijednost.

Posebno se zahvaljujemo generalnom sponzoru Sedam IT-u te tvrtkama Comping i Hrvatskom Telekomu.

U 2016. godini planiramo održati još jedan MeetUP-a, u rujnu kada ćemo i proglasiti pobjednike Godišnje Nagrade za najbolji Kontakt centar i najboljeg Djelatnika.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja