Kako Uprava vidi ulogu kontaktnih centara unutar organizacija, na koji način komuniciraju s kontaktnim centrom, koliko redovito prate KPI- eve te koji KPI-evi su njima najvažniji pokazatelji uspješnosti, samo su neke od tema o kojima su govorili sudionici okruglog stola: Liana Keserić, Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb, Sanja Gagulić, Bluesun hotels&resorts, Irena Domjanović, Optima Telekom d.d. te Igor Strejček, Erste & Steiermarkische bank d.d..
Dijeljenjem iskustava, panelisti su pokazali koliko je značajna uloga kontaktnih centara u domeni odnosa s korisnicima i kvaliteti pružene usluge te da će ta uloga kontaktnih centara u narednim periodima biti sve jača.
Moderator ovog susreta bio je Alen Gojčeta, CRM stručnjak, konzultant s višegodišnjim menadžerskim te prodajno - marketinškim i konzultantskim iskustvom, a od ove godine i predavač na Contact Center Akademiji. Između ostalog, svoje dugogodišnje iskustvo stekao je u IBM- u, dok se u CRM industriji nalazio i na strani integratora nekih od najvećih kontakt centar implementacija u Hrvatskoj i kao savjetnik nekoliko dobavljača takvih rješenja.
Na ovom MeetUP- u, po prvi puta u Hrvatskoj, dodijelili smo Godišnju nagradu Contact Center Akademije za najbolji kontaktni centar te djelatnika u 2014. godini.
Dodjelom Godišnje nagrade CCA želimo osnažiti ulogu i podići svijest o važnosti kontaktnih centara u Hrvatskoj, kao i o ulozi njihovih djelatnika koji su jedan od najvažnijih faktora u odnosima s korisnicima unutar kompanija. Stručna komisija, sastavljena od vodećih stručnjaka iz područja upravljanja kontaktnim centrima i ljudskim resursima, dodijelila je Nagradu u dvije glavne kategorije: za najboljeg djelatnika i najbolji kontaktni centar u 2014. godini.
Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:
Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb
Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:
Erste & Steiermarkische bank d.d.
Pobjednica u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru do 30 radnih mjesta:
Ivana Ižaković, Amis Telekom d.o.o.
Pobjednik u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru s 31 i više radnih mjesta:
Igor Divjak, Optima Telekom d.d.
Najboljim kontaktnim centrima uručene su posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost u kvaliteti i uspjeh postignut u 2014. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su generalni sponzor MeetUP- a, tvrtka SedamIT, te naš partner, tvrtka Metronet, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo. Najbolji djelatnici su tako, uz plakete i wellness vikend, dobili kvalitetne slušalice kao i putne torbe s drugim nagradama sponzora.
Nakon okruglog stola i dodjele nagrada, razmjenu iskustava i proslavu pobjednika nastavili smo u opuštenoj atmosferi uz vino i snack.
13 minuta čitanja