Brze promjene na današnjem tržištu zahtijevaju nov način razmišljanja i set vještina koje će djelatnicima omogućiti razvoj kreativnih rješenja poslovnih izazova uz uštedu resursa i s fokusom na unaprjeđenje poslovanja.
Definiranje vizije korisničkog iskustva, kao i kratkoročnih i dugoročnih ciljeva i
prioriteta.
Definiranje
konkretnih aktivnosti potrebnih za ostvarenje strategije korisničkog iskustva i
vremenskog plana njihove provedbe.
Definiranje mjera učinkovitosti orijentiranih korisnicima kako bi stvorili bolje iskustvo koje će učiniti korisnike zadovoljnijima, a poslovanje održivijim.
Prepoznavanje ključnih potreba za edukacijom zaposlenika, koja će doprinijeti stvaranju kulure orijentirane korisnicima te stvaranje personaliziranog plana edukacije za svakog klijenta.
Implementacija strategije korisničkog iskustva može početi s jednostavnim poboljšanjima trenutnih procesa i iskustava, ali uključuje i radikalnu transformaciju koja zahtijeva uključenost svih djelatnika u isporučivanju željenog iskustva.