Iza kvalitetno vođenog tima i motiviranih zaposlenika stoji voditelj koji razvojem svojih vještina, definiranjem kompetencija i procjenom svakog pojedinog djelatnika prilagođava svoj stil vođenja. To je moguće ako voditeljeve vještine dopuštaju svrstavanje djelatnika u 4 faze prema kojima voditelj kreira vođenje i upravlja timom na individualnoj razini. Pomoću usvojenih kompetencija upravljanja ljudima, uz pravilno vođenje, svaki član tima može pokazati svoj potencijal što rezultira efikasnijim obavljanjem posla, većim zadovoljstvom i boljim poštivanjem vremenskih rokova.
Ivana Stojaković
ivana@radilica.hrJasenka Kuburaš
jasenka@radilica.hrJelena Janković
jelena@radilica.hr10
Teorijski koncept Blanchardovog modela situacijskog vođenja timova
Analiza razvojnih faza djelatnika u organizaciji
Prijenos znanja o četiri različita stila vođenja za različite situacije u kojima se zaposlenici nalaze (direktivno, coaching, podržavajući, delegiranje)
Vježbanje četiri stila vođenja
Definiranje konkretnih aktivnosti i plana rada sa svakim članom tima u sljedećem razdoblju, uključujući definiciju ciljeva i očekivane rezultate
13 minuta čitanja