o cca
Naši predavači su iskusni profesionalci koji će na svakom modulu polaznicima predstaviti potrebnu teoretsku podlogu maksimalno nadopunjenu mnogim praktičnim i realnim primjerima iz svoje i ostalih dobrih praksi. U radu koristimo interaktivne tehnike i vježbe koje maksimalno angažiraju polaznike te ih čine aktivnim kreatorima CC Akademije.
Rješenja su uvijek konkretna i do njih dolazimo suradnjom sa svakim pojedinim polaznikom kako bi svaka vježba bila u maksimalnoj korelaciji s pojedinačnim poslovnim izazovima. Na taj način, kroz grupni rad, svaki polaznik dobiva konkretna rješenja i sadržaje primjenjive svojoj poslovnoj situaciji.Uz grupni rad, kao osnovni princip rada, svaki polaznik će individualno kroz šestomjesečni ciklus obrazovanja raditi na svojim poslovnim ciljevima i razvoju internih procesa unutar matične kompanije. Na taj način sav sadržaj koji se obrađuje na CC Akademiji će dobiti i svoju stvarnu vrijednost i praktičnu primjenu.
Svakom polazniku se dodjeljuje mentor koji mu je uvijek na raspolaganju tijekom trajanja CC Akademije. Redovito pohađanje CC Akademije i uspješna implementacija barem jednog procesa u matičnoj kompaniji omogućuje svakom polazniku dodjelu certifikata o završenom programu Contact Center Akademije.
program akademije
Od lidera se puno očekuje. Potrebno je puno učiti, vježbati, motivirati sebe i druge kako bi i rođeni lideri postali kompetentni za takvu poziciju i kako bi uspješno pretvarali ciljeve u poslovne rezultate.
O temi
Razvijanjem vještina vođenja unapređuje se nivo samosvjesnosti voditelja, unaprjeđuje se uspješnost u komunikaciji, potiče se transparentna komunikacija i kontinuirana razmjena povratnih informacija, usmjerava se na izgradnju kulture kontinuiranog razvoja, daje se poticaj za kreiranje pozitivne i angažirajuće radne klime, orijentira se voditelje na budućnost, suradnju i dolazak do rješenja, povećava se motivacija i predanost djelatnika, čime se posljedično povećava radna učinkovitost cjelokupnog tima, odjela i sektora.
Iz sadržaja
Upravljanje sobom – samorazvoj
Samosvijest- ja kao voditelj, poslovna uloga voditelja
Uloga i područja odgovornosti voditelja
Voditeljske kompetencije
Prezentacijske vještine, učinkovito vođenje sastanaka
Upravljanje vremenom
Hitno vs. Bitno
Upravljanje ciljevima i samomotivacija
SMART ciljevi
Upravljanje emocijama
Asertivnost u komunikaciji
TERMINI
listopad 2024.
listopad 2024.
Predavač
Jasenka Kuburaš
Socijalna pedagoginja i zaljubljenica u proučavanje ljudskog ponašanja te osobni i profesionalni razvoj. Ima višegodišnje iskustvo u neposrednom radu s ljudima, uglavnom na temama mentalnog zdravlja te kao podrška u ostvarenju punog potencijala korisnika. Rad u kontaktnom centru dodatno ju je zainteresiralo za sustavnije proučavanje poslovne komunikacije te primjenu konkretnih tehnika i alata usvojenih kroz razne edukacije osobnog i poslovnog razvoja u rješavanju svakodnevnih izazova u timovima. Posebno ju ispunjava grupni rad u vidu vođenja različitih treninga i radionica, budući da isti često iznjedri mnoge kreativne ideje i rješenja. Kontinuirano se educira u području coachinga i savjetovanja kako bih najbolje odgovorila na individualne potrebe korisnika. U slobodno vrijeme meditira, planinari, a posebno ju veseli provedeno vrijeme s bliskim ljudima te volonterske aktivnosti s mladima.
Procesi u kontaktnom centru su osnova organizacije i operativne uređenosti kontaktnog centra. Proces je svaki događaj ili zbivanje koje se sastoji od više etapa ili se kontinuirano ponavlja. Kontaktni centri su centri promjene i procesi im pomažu u konstantnom prilagođavanju potrebama posla.
O temi
Trendovi u kontaktnim centrima pokazuju sve veću potrebu za dobro složenim procesima i upravljanje njima. Opseg poslova kojima se bavi kontaktni centar neprestano raste što kreira i sve veću potrebu za korištenjem procesa usmjerenih na djelatnika i njihov raspored. S druge strane dolazi do sve veće automatizacije nekih procesa te razvojem raznih tehnologija možemo djelatnike rasteretiti osnovnih upita. Cilj je ponuditi omnichanel pristup korisniku kroz sve kanale, a samim time će tehnologija i proces biti najjači alat.
Iz sadržaja
Upoznavanje s čimbenicima funkcioniranja kontaktnog centra
Definiranje i mapiranje najvažnijih procesa
Osnovni postulati procesa, procjene kapaciteta i upravljanje budžetom kontaktnog centra
Preduvjeti za efikasno planiranje i izradu rasporeda, prema potrebama zaposlenika i korisnika
Prodajne aktivnosti te kako zadržati korisnika kroz kontaktni centar
Povezanost funkcioniranja procesa i pokazatelja učinkovitosti i izvještavanje
TERMINI
studeni 2024.
studeni 2024.
Predavač
Mario Turčić
Mario Turčić je stručnjak za upravljanje, organizaciju i strateški razvoj kontaktnih centara. Iza njega je 13 godina iskustva u kontakt centar industriji te je više od 10 godina proveo na poziciji voditelja kontaktnog centra. Tijekom godina prošao je razna školovanja i specijalizirane edukacije iz područja menadžmenta, strateškog upravljanja, vođenja odjela te razvoja CX i UX-a. Nositelj je nagrade za jednog od najboljih djelatnika unutar svoje organizacije, a kontakt centar ORYX Asistencije za kojeg je bio odgovoran proglašen je najboljim velikim kontaktnim centrom u Hrvatskoj za 2020. godinu. U dosadašnjem radu sudjelovao je u razvoju i implementaciji raznih CRM rješenja, digitalizaciji i digitalnoj transformaciji pojedinih procesa, a to iskustvo danas koristi na strani integratora novih rješenja kao Senior Business Analyst u tvrtci Asseco See.
Bezbroj je alata na tržištu koji rješavaju različite potrebe, ali nose i svojevrsna ograničenja. Pravilan izbor radnih alata može predstavljati prekretnicu u radu kontaktnog centra pa čak i čitave kompanije. Kvalitetna analiza potreba i poznavanje ponude na tržištu osigurat će ispravan izbor i spriječiti dugotrajno i potencijalno skupo traganje za adekvatnim rješenjem.
Relativno nova sintagma u svijetu upravljanja odnosima s korisnicima je Business Technology (BT) kao skup sustava, tehnologija i procesa za osvajanje, usluživanje i zadržavanje korisnika (Forrester). Dok BT razmatra holističko upravljanje poslovanjem tvrtke koje se temelji na tehnologiji i procesima koji se grade oko korisnika, kontakt centri su "povijesno" ishodište tog koncepta i davno su se susreli s glavnim izazovom BT agende: premošćivanjem kulturološkog, motivacijskog i metodološkog jaza između "onih koji se bave poslovanjem" i onih koji implementiraju sustave.
O temi
VoIP ili klasična telefonija? Koje kanale komunikacije ponuditi? Kada koristiti automatsko odlazno biranje? Koju razinu integracije call centra s ostalim alatima možemo uspostaviti? Što sve mogu s alatima koje već posjedujem?
Koji je pogled dobavljača tehnologije kontakt centra? Kako napraviti zahtjev za promjenom koji će biti razumljiv "tehnikalcima"? Kako prevesti poslovne zahtjeve u "projektni zadatak"? Kako pokrenuti zahtjev za nabavom? Koji su to granični slučajevi kad tehnologija postaje preskupa? Teme su potkrijepljene primjerima iz prakse. Na ova i mnoga druga pitanja saznajte više na trećem modulu CC Akademije.
Iz sadržaja
Glavni funkcionalno - tehnološki elementi dizajna kontakt centra
Način prijema i distribucije upita (IVR, CTI, skill-based routing)
CRM
Izvještavanje
Implementacija: postavljanje zahtjeva, izazovi, primjer implementacije
Što možete očekivati od vašeg implementatora - njegov pogled na svijet
TERMINI
prosinac 2024.
prosinac 2024.
Predavač
Alen Gojčeta
Predavač s dugogodišnjim menadžerskim, prodajno - marketinškim i konzultantskim iskustvom. Karijeru je započeo kao inženjer, a danas kao magistar znanosti iz marketinga završava doktorski studij iz psihologije. Osim formalne edukacije, prošao je intenzivno školovanje za menadžere IBM-a, uključujući edukaciju iz strategije poslovanja na London Business School. Alen je autor niza stručnih članaka, kreator je cjelodnevnog edukacijskog modula iz CRM-a, više metodoloških pristupa savjetovanju te nekoliko radionica iz ciljem motivacije prodajnih timova, poticanja inovativnosti i proaktivnosti u poslovanju. U CRM industriji se nalazio i na strani integratora nekih od najvećih kontakt centar implementacija u Hrvatskoj i kao savjetnik nekoliko dobavljača takvih rješenja.
U radu koristimo razna znanja i vještine koje stječemo iskustvom i obrazovanjem. U svom radu na poziciji voditelja kontinuirano procjenjujemo u kojoj mjeri kompetencije naših zaposlenika odgovaraju trenutnim potrebama organizacije. Definiranje razvoja djelatnika u skladu s poslovnim potrebama i kontinuirano praćenje implementacije njihovih znanja i vještina, teme su četvrtog modula CCAkademije.
O temi
Definiranje kompetencija zaposlenika i procjena trenutnog stanja svakog pojedinog djelatnika omogućuje nam da u svakom trenutku znamo koje resurse imamo na raspolaganju te što sve trebamo još napraviti da bismo ispunili svoje voditeljske ciljeve. Kroz sustavnu edukaciju i superviziju rada naših ljudi dolazimo do uspješnog kontaktnog centra.
Iz sadržaja
Uspješna komunikacija kroz osvještavanje percepcije i davanje feedbacka
Kompetencije i razvoj djelatnika
Kreiranje kulture kontinuiranog razvoja
Definiranje onboarding plana za novozaposlene
Praćenje rezultata
Kako pristupiti negativnim agentima i onima koji ne dostižu zadane ciljeve
Kako prepoznati različite načine motivacije agenata
Program prepoznavanja i nagrađivanja najboljih agenata
TERMINI
siječanj 2025.
siječanj 2025.
Predavač
Ivana Stojaković
Komunikologinja, edukatorica i supervizorica s višegodišnjim iskustvom u komunikaciji s korisnicima te razvoju djelatnika kontaktnih centara. Kroz rad u direktnoj i telefonskoj prodaji proizvoda i usluga zainteresirala se za sustavno proučavanje poslovne komunikacije i funkcioniranja kontaktnih centara. Posljednjih nekoliko godina razvijala se kao edukatorica i supervizorica u Iskon Internetu. Svakodnevno održava treninge kao što su komunikacijske i prodajne vještine, telefonska prodaja, rad sa zahtjevnim klijentima, telefonska komunikacija u naplati, timski rad i slično... Praktično iskustvo povezuje s teorijskim znanjem o političkoj komunikaciji, odnosima s javnošću i medijima stečenim na Fakultetu političkih znanosti.
O temi
Workforce management je kontinuirani proces u kontaktnim centrima koji se ciklički ponavlja u različitim vremenskim dimenzijama; unutar sata, dana, tjedna, mjeseca, kvartala, godine.... U cijelom procesu potrebno je uskladiti potrebe posla, zakonske regulative, troškove, želje i potrebe djelatnika i najbitnije - korisnika. Važno je planirati i dugoročno znati / pretpostaviti što se može događati, a onda unutar kraćih vremenskih intervala adekvatno i učinkovito prilagođavati proces i aktivnosti. Osnovni zadatak ovog procesa i ljudi koji osiguravaju njegovo provođenje je osigurati učinkovitost i produktivnost svih kanala interakcija s korisnicima.
Iz sadržaja
Usvajanje osnovnih i naprednih zakonitosti
Planiranje potreba i vještina
Planiranje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva
Koordinacija rada sukladno aktivnim kanalima interakcija te "pozadinskih" aktivnosti
Definiranje ključnih pokazatelja učinkovitosti, praćenje, analiza, alati
Izvještavanje
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Hrvoje Grubišić
Hrvoje Grubišić, stručnjak za operativno vođenje, implementaciju i optimizaciju kontaktnih centara. Svoje višegodišnje iskustvo u radu s klijentima te u razvoju, implementaciji i optimizaciji kontakt centar sustava, započeo je još 1993.godine u sektoru komunikacija UN-a, koje nastavlja u VIPnetu odmah po osnivanju Službe za korisnike, da bi 2003. godine prihvatio novi izazov i prešao u Hypo Alpe-Adria Banku na poziciju voditelja kontakt centra. Unazad nekoliko godina na funkciji je direktora Kontakt centra Addiko grupe. Aktivno prati nove tehnologije te uvođenje i optimizaciju novih kanala u komunikaciji s klijentima, a kao najveće zadovoljstvo u radu navodi suradnju, razvoj i motivaciju djelatnika, prepoznavanje internih potencijala i mogućnosti za optimizaciju i razvoj KC modula. Sudjeluje na mnogobrojnim profesionalnim edukacijama i seminarima CRM i Kontakt centar industrije, vanjski je suradnik i predavač Contact Centar Akademije te je član hrvatske Call Centar udruge i "International Calls Management Institute".
Tehnološki napredak i nove generacije korisnika dodatno zahtjevnim čine aktivnosti kontaktnog centra, pa iz jednog komunikacijskog oblika teži se integraciji različitih kanala komunikacije i interakcije s korisnikom.
O temi
Iskustvo korisnika (Customer experience—CX) definirano je interakcijama između korisnika i organizacije tijekom njihovog poslovnog odnosa. Kompanija bez korisnika ne postoji. Stoga kompanije imaju ulogu osvojiti nove korisnike ili još važnije, zadržati postojeće. Iskustvo korisnika je područje koje zahtijeva stalnu brigu, a s većim naglaskom na strategiju iskustva kupaca, kompanije će ostvariti pozitivan utjecaj na lojalnost korisnika, povećanje prihoda i angažiranosti djelatnika.
Iz sadržaja
Što određuje korisničko iskustvo i kakvu uslugu pruža kontaktni centar korisniku
Pogled iz cipela korisnika prema kontaktnom centru
Iz kojih sve izvora možemo prikupiti informacije o korisničkom iskustvu
Korištenje različitih mjernih pokazatelja za prikaz korisničkog iskustva i(ne)zadovoljstva kompanijom i kontaktnim centrom
Korištenje različitih alata za definiranje korisničkog iskustva – proces unapređenja korisničkog iskustva
Najbolje prakse za pružanje najboljeg korisničkog iskustva
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Petra Bašić
Stručnjakinja je u području upravljanja korisničkim iskustvom i primjeni design thinking metodologije. Sudjelovanjem u brojnim strateškim projektima u telekomunikacijskoj, financijskoj, turističkoj i drugim Industrijama, tijekom godina je prikupila bogato iskustvo u rješavanju kompleksnih problema koji utječu na veliki broj korisnika. Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje koje za cilj imaju povećanje zadovoljstva korisnika i kreiranje vrhunskog korisničkog iskustva.
O temi
Razvoj svakog djelatnika započinje uspješnom edukacijom i jasnim postavljanjem ciljeva i očekivanja, a osnovni preduvjet je motivacija. Kako bismo motivaciju održavali, a uspješnost bila kontinuirana u samom radu primjenjujemo sljedeće alate: edukacija, supervizija, evaluacija rada agenata i coaching voditeljskog tima. Prilikom rada u kontaktnom centru praćenje poziva i e-mailova sastavni je dio posla. Preslušavanjem poziva i supervizijskim razgovorima s agentima direktno utječemo na razvoj vještina svakog pojedinca kao i kvalitetu usluge. Definiranje kompetencija zaposlenika i procjena trenutnog stanja svakog pojedinog djelatnika omogućuje nam da u svakom trenutku znamo koje resurse imamo na raspolaganju, te što sve trebamo još napraviti da bismo ispunili ciljeve. Naše dugogodišnje iskustvo pokazalo je kako je redovita supervizija najvažniji alat za razvoj vještina djelatnika.
Iz sadržaja
Što je pravilna supervizija i koliko često se provodi
Što sve uključuje supervizija te kako se provodi
Definiranje postojećih i potrebnih kompetencija
Kreiranje razvojnog plana djelatnika
Uvođenje u posao i bazična edukacija novih zaposlenika
Što možemo sami, a kada je dobro potražiti pomoć?
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Ivana Stojaković
Komunikologinja, edukatorica i supervizorica s višegodišnjim iskustvom u komunikaciji s korisnicima te razvoju djelatnika kontaktnih centara. Kroz rad u direktnoj i telefonskoj prodaji proizvoda i usluga zainteresirala se za sustavno proučavanje poslovne komunikacije i funkcioniranja kontaktnih centara. Posljednjih nekoliko godina razvijala se kao edukatorica i supervizorica u Iskon Internetu. Svakodnevno održava treninge kao što su komunikacijske i prodajne vještine, telefonska prodaja, rad sa zahtjevnim klijentima, telefonska komunikacija u naplati, timski rad i slično... Praktično iskustvo povezuje s teorijskim znanjem o političkoj komunikaciji, odnosima s javnošću i medijima stečenim na Fakultetu političkih znanosti.
O temi
Tehnologija je posljednjih desetljeća dramatično transformirala način na koji kontakt centri posluju. Od jednostavnih telefonskih usluga evoluirali smo do sofisticiranih višekanalnih sustava koji integriraju različite platforme i alate. Sada se nalazimo na pragu nove revolucije zahvaljujući umjetnoj inteligenciji (AI),koja otvara vrata inovativnim mogućnostima za unaprjeđenje brzine, učinkovitosti i personalizacije korisničke podrške na dosad nezamislive načine.
Cilj ovog modula je približiti polaznicima ovu revolucionarnu tehnologiju, kako kroz teorijske koncepte, tako i kroz praktične primjere primjene AI-a u modernim kontakt centrima uz demonstraciju.
Iz sadržaja
Osnove AI-a: definicije i koncepti, primjena u KC
Primjeri upotrebe AI-a u kontaktnim centrima (strojno učenje, chatbot, virtualni asistent, analiza govora)
Etika i privatnost u AI kontakt centrima
AI i ljudska interakcija: Sinergija ili zamjena?
Budućnost AI-a u kontaktnim centrima
TERMINI
ožujak/ travanj 2025.
Predavač
Matija Pavelić
Matija Pavelić konzultant je za tehnološka rješenja s fokusom na rješenja prilagođena kontakt centrima. Karijeru je započeo kao razvojni inženjer, a zatim se bavio arhitekturom rješenja, radio kao line of business manager, product manager i direktor strategije i razvoja. Cloud platforme, automatizacija poslovnih procesa i strojno učenje samo su neka od područja za koja se specijalizirao u 20-godišnjem radu u kontakt centar industriji.
O temi
Za uspješnost kontaktnog centra važan je strateški pristup, odnosno definiranje strategije kontaktnog centra. Pritom se kroz proces strateškog planiranja osigurava usklađenost strategije kontaktnog centra s generalnom korporativnom strategijom te svođenje svih rizika na minimum. Kvalitetnom strategijom i strateškim planiranjem osiguravaju se najbolji rezultati kontaktnog centra te usklađenost s potrebama korisnika.
Iz sadržaja
Kako definirati strategiju kontaktnog centra
Kako uskladiti korporativnu strategiju i strategiju kontaktnog centra
Što je to strateško planiranje
Koje su uloge i odgovornosti u strateškom planiranju
Izvještaji - strateški, taktički, operativni
Upravljanje rizicima u kontaktnom centru
Praktični primjeri i interaktivni zadaci
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Jelena Oreščanin
Jelena Oreščanin, na trenutnoj poziciji Direktorice Odjela za usluge korisnicima u A1 Hrvatska, posjeduje više od 13 godina iskustva u telekom industriji. Od toga je provela 4 godine u području HR-a, radeći na razvoju strategije upravljanja ljudskim potencijalima, dok je na trenutnoj poziciji od 2016. godine. Vesele ju pub kvizovi, serije i tech inovacije, i naravno - strategija.
Zapošljavanje djelatnika jedna je od temeljnih funkcija svakog poduzeća, nastala na temelju potrebe za osiguravanjem potrebnih ljudskih resursa, odnosno djelatnika.
O temi
Zapošljavanje ćemo promatrati kroz 3 segmenta: procesni – odnosno kako optimizirati sve korake u procesu zapošljavanja kako biste postigli maksimalni učinak, strateški – koje ciljeve zapošljavanje treba ostvariti u organizaciji i kakve zaposlenike privlačiti i zadržavati te tehnološki – koje alate koristimo u poslu da bismo bili učinkoviti i povećali kvalitetu odabira.
U drugom dijelu ćemo se posvetiti temi employer brandinga i s kojim alatima možete graditi prepoznatljivost svoje organizacije ili tima.
Iz sadržaja
Alati koje koristimo kod zapošljavanja
Razgovor za posao – ključni elementi uspješne procjene
Učinkovit proces selekcije i novi kanali privlačenja zaposlenika
Koje pokazatelje učinka pratiti u procesu zapošljavanja
Employer branding i employee experience
Analiza „employee journeya“ u vašem timu
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Kaja Žulić
Kontaktni centar je jedna od glavnih ili čestih dodirnih točaka gdje se događa komunikacija s postojećim i potencijalnim korisnicima kroz različite kanale komunikacije. Kroz skoro svaki kontakt s korisnikom, spontano se stvaraju prodajne prilike.
O temi
Trend razvoja prodaje nam ukazuje da se nalazimo u eri partnerstva, odnosno da se prodaja najviše događa onda kada smo s korisnikom uspostavili i njegujemo otvoren i iskren odnos koji je temeljen na brizi i individualnom pristupu. Korisnicima su danas dostupne razne ponude željenih proizvoda i usluga, no odlučuju se za kupovinu kada su stekli povjerenje u prodavača. Kupci danas ne traže savjete što da kupe, oni to jako dobro znaju. Ono na što se kupci oslanjaju prije samog čina kupnje su iskustva drugih kupaca, ali i osobna iskustva u dosadašnjim odnosima s prodavačem. Ukoliko je u odnosima ostvarena ugoda i povjerenje, prodaja će se dogoditi. Međutim, ukoliko kupac doživi loše iskustvo ili o istome bude informiran od strane drugih kupaca, sigurno je da neće utrošiti svoje vrijeme u loše odnose ili potencijalne buduće probleme. Sinergija procesa uslužnog i prodajnog kontaktnog centra dat će najbolje prodajne rezultate jer će korisnik uvijek biti u centru pažnje i događaja - prije, za vrijeme, ali i nakon uspješno izvršene prodaje.
Iz sadržaja
Kreiranje prodajnog potencijala i prodajnih procesa u kontaktnim centrima
Potrebni preduvjeti i izazovi u procesu pretvaranja servisnog u profitni centar
Tehnološka podrška, alati i digitalna transformacija u funkciji prodajnih aktivnosti u kontaktnim centrima
Vještine i znanja agenata, definiranje i realizacija trening aktivnosti
Definiranje mjernih pokazatelja, praćenje i izvještavanje rezultata na različitim razinama
Međuovisnost prodajnog i ostalih procesa u kontaktnom centru, suradnja s drugim organizacijskim jedinicama na unapređenju rezultata
Sustavi motivacije i nagrađivanja
Zadovoljstvo korisnika i prodajni rezultati – najbolje prakse
TERMINI
veljača/ožujak 2025.
Predavač
Cjenik Akademije
Program CC Akademije uključuje
70 radnih sati edukacije uz vodstvo vrhunskih predavača
Sve materijale i priručnike potrebne za praćenje i sudjelovanje u programu
Ručak i osvježenje za vrijeme trajanja programa
Vikend druženje u Istri i svečana večera (uključen trošak smještaja u hotelu s 4* na bazi punog pansiona)
Završnu diplomu akademije - Certifikat o završenom programu Contact Center Akademije
Cijena programa
Redovna cijena uz mogućnost obročnog plaćanja iznosi 2.000 €*.
Redovna cijena izbornih modula iznosi 200 €* po modulu.
Cijena s popustom na avansno plaćanje cjelokupnog iznosa do 20.08.2024. iznosi 1.700 €*
*u sve navedene cijene nije uključen PDV
13 minuta čitanja