Sve veći broj kompanija komunicira sa svojim korisnicima putem chata, kanala koji je i među korisnicima sve popularniji upravo zbog jednostavnosti i brzine.
Chat je moderan komunikacijski kanal koji je najsličniji kanalu telefona upravo zbog toga što se odvija u realnom vremenu. Ima sličnosti i s komunikacijom putem e-maila jer ostavlja pisani trag, no ipak ima opušteniji ton. Kako sav potencijal chata iskoristiti kroz upravo njegovu jednostavnost i brzinu koju sve više korisnika danas prepoznaje.
Ivana Stojaković
ivana@radilica.hrJasenka Kuburaš
jasenka@radilica.hrJelena Janković
jelena@radilica.hr12
Percepcija i šumovi u pisanoj komunikaciji
Elementi i važni aspekti chat komunikacije
Povratna informacija u chat komunikaciji
Razlike između pismene, telefonske i usmene komunikacije
Standardi i stilovi u pisanoj chat komunikaciji
Poslovni bonton u chat komunikaciji
Primjeri iz prakse
13 minuta čitanja