Naše višegodišnje iskustvo u razvoju djelatnika, voditelja i internih trenera pokazalo je kako su prodajne vještine jedna od najtraženijih tema naših edukacija. Na malom tržištu kao što je hrvatsko, kompanije se doslovno bore za povjerenje svakog klijenta i korisnika. Prodajom se bave sve kompanije. Prosječan korisnik na svakom koraku sreće prodavače, bilo na ulici, u prodajnim centrima, u većini trgovina mu se nude dodatni proizvodi, te uz to zaprima telefonske pozive u kojima mu se nudi čitav spektar proizvoda i usluga. Zbog toga je razvoj prodajnih vještina i aktivno nuđenje proizvoda ili usluga, bilo da se radi o uslugama telekoma, banke ili hotela, često najveći izazov pred kojim se djelatnici i njihovi voditelji nalaze. Znati kako napraviti razliku i ostaviti dojam nenametljive prodaje koja ispunjava potrebe korisnika, a pri tome zadržati motivaciju i pozitivan stav najčešće su teme interesa naših polaznika.
Ivana Stojaković
ivana@radilica.hrJasenka Kuburaš
jasenka@radilica.hrJelena Janković
jelena@radilica.hr12
Uvježbavanje korištenja alata aktivnog slušanja
Upoznavanje i razumijevanje različitih komunikacijskih stilova i prilagodba stila
Stjecanje vještina za prezentaciju prednosti
Stjecanje vještina za prevladavanje prigovora u prodaji
Osvještavanje mogućnosti dodatne prodaje (up-sell-a)
Razumijevanje razlika između prednosti za korisnika i tehničkih karakteristika
Uvježbavanje tehnika pitanja za upravljanje razgovorom i saznavanje potreba korisnika
Uvježbavanje tehnika zaključivanja prodaje
Unaprjeđenje trenerskih vještina
Stjecanje vještina za samostalno provođenje treninga prodajnih vještina
13 minuta čitanja